Posada telemarketera to pewne zajęcie w dobie kryzysu
  • 0
  • 1
24.04.2009

Posada telemarketera to pewne zajęcie w dobie kryzysu

„Jeśli chcesz przetrwać kryzys zostań telemarketerem” pod takim hasłem jedno z call center zachęca do podjęcia pracy na tzw. „słuchawce”. Z analizy ofert opublikowanych w internetowej giełdzie pracy infoPraca.pl w pierwszym kwartale 2009 roku wynika, iż od stycznia stale rośnie liczba propozycji pracy dla telemarketerów i pracowników telefonicznej obsługi klienta. Ponad 40 procent ofert opublikowanych z tej branży w marcu pochodzi z firm  outsourcingowych, zajmujących się obsługą klienta oraz call center.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 kwietnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.04.2009

Komunikacja z klientami w ciężkich czasach

Jak zamiast obniżania cen zwiększyć zaangażowanie Klientów? Jak podtrzymywać ich zainteresowanie marką tak, aby pozostali z nią mimo panującego kryzysu? O tym i innych aspektach budowania zaufania Klientów opowiedzą podczas seminarium 9 czerwca br. dr Michael R. Solomon, Profesor marketingu, dyrektor Centrum Badań Konsumenckich Haub School of Business w Saint Joseph’s University w Filadelfii oraz Janusz Kamieński, Business Performance Consultant z Executive-Conversation Polska.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.04.2009

Rusza kampania "Philips, oczywiście"

„Philips, oczywiście” to kampania konsumencka, której celem jest pokazanie wyższości produktów Philips nad konkurencją. Międzynarodowa kampania zaangażuje 4000 pracowników Philips, którzy w 36 krajach w trakcie “In-Store Excellence Day” dostarczą przekaz kampanii do wybranych sieci handlowych. 23 kwietnia w siedmiu miastach zostały stworzone specjalne strefy, w których konsumenci Philips mogą przetestować i porównać produkty Philips z produktami konkurencji.