Komunikacja z klientami w ciężkich czasach
  • 0
  • 1
24.04.2009

Komunikacja z klientami w ciężkich czasach

Jak zamiast obniżania cen zwiększyć zaangażowanie Klientów? Jak podtrzymywać ich zainteresowanie marką tak, aby pozostali z nią mimo panującego kryzysu? O tym i innych aspektach budowania zaufania Klientów opowiedzą podczas seminarium 9 czerwca br. dr Michael R. Solomon, Profesor marketingu, dyrektor Centrum Badań Konsumenckich Haub School of Business w Saint Joseph’s University w Filadelfii oraz Janusz Kamieński, Business Performance Consultant z Executive-Conversation Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 kwietnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.04.2009

Rusza kampania "Philips, oczywiście"

„Philips, oczywiście” to kampania konsumencka, której celem jest pokazanie wyższości produktów Philips nad konkurencją. Międzynarodowa kampania zaangażuje 4000 pracowników Philips, którzy w 36 krajach w trakcie “In-Store Excellence Day” dostarczą przekaz kampanii do wybranych sieci handlowych. 23 kwietnia w siedmiu miastach zostały stworzone specjalne strefy, w których konsumenci Philips mogą przetestować i porównać produkty Philips z produktami konkurencji.