Rusza kampania "Philips, oczywiście" - Marketing przy Kawie
Rusza kampania "Philips, oczywiście"
  • 0
  • 1
24.04.2009

Rusza kampania „Philips, oczywiście”

„Philips, oczywiście” to kampania konsumencka, której celem jest pokazanie wyższości produktów Philips nad konkurencją. Międzynarodowa kampania zaangażuje 4000 pracowników Philips, którzy w 36 krajach w trakcie “In-Store Excellence Day” dostarczą przekaz kampanii do wybranych sieci handlowych. 23 kwietnia w siedmiu miastach zostały stworzone specjalne strefy, w których konsumenci Philips mogą przetestować i porównać produkty Philips z produktami konkurencji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54948 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 kwietnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.04.2009

Powiedz prezesowi co sądzisz o jego firmie

Czy możliwe jest, aby prezes wielkiej firmy zainteresował się opinią jednostkowego klienta? Czy to możliwe aby opinia pojedynczego klienta w ogóle dotarła do zarządu firmy? Może brzmi to niewiarygodnie ale tak się właśnie dzieje. Po ogłoszeniu wyników pierwszej edycji Programu Jakość Obsługi 2008 pojawiła się nowa możliwość komunikacji pomiędzy konsumentami oraz managerami i zarządzającymi zarówno mniejszymi jak i największymi firmami w Polsce.