Polski Obama? Nie tym razem
  • 0
  • 1
16.06.2009

Polski Obama? Nie tym razem

Zespół Think-a-Head przygotował raport „Internetowa kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego”, w którym poddał analizie postawy internautów wobec toczonej w sieci kampanii oraz internetowe działania komunikacyjne najbardziej aktywnych kandydatów ubiegających się 7 czerwca o mandaty europosłów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 czerwca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.06.2009

IDMnet wyodrębnia specjalny dział ds. obsługi kampanii efektywnościowych

W strukturze IDMnet SA powstał specjalny dział ds. obsługi tzw. kampanii nastawionych na efekt. W skład jego zespołu weszły m.in. osoby z działu wsparcia sprzedaży oraz działu technologicznego. Głównym celem wspomnianego działania jest maksymalizacja efektów kampanii rozliczanych w modelach efektywnościowych (CPC, CPL, CPA) oraz pełna obsługa i optymalizacja kampanii CPM z wykorzystaniem technologii targetowania behawioralnego.