Odziały specjalne Coca-Cola Zero ruszają do akcji
  • 0
  • 1
16.06.2009

Odziały specjalne Coca-Cola Zero ruszają do akcji

W połowie czerwca rusza najnowsza kampania promocyjna marki Coca-Cola Zero, pod hasłem „To możliwe!”. Oprócz spotów telewizyjnych, działań w Internecie oraz kampanii PR marka otrzyma wsparcie w postaci akcji samplingowej, w ramach której komandosi z jednostek specjalnych Coke Zero rozdadzą konsumentom 1 000 000 puszek napoju.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

max

15 lat temu

taka dobra że az za darmo rozdają, tego nie da się pić

kupiłem raz i nigdy więcej nawet jak będą dopłacać

16 czerwca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
16.06.2009

IDMnet wyodrębnia specjalny dział ds. obsługi kampanii efektywnościowych

W strukturze IDMnet SA powstał specjalny dział ds. obsługi tzw. kampanii nastawionych na efekt. W skład jego zespołu weszły m.in. osoby z działu wsparcia sprzedaży oraz działu technologicznego. Głównym celem wspomnianego działania jest maksymalizacja efektów kampanii rozliczanych w modelach efektywnościowych (CPC, CPL, CPA) oraz pełna obsługa i optymalizacja kampanii CPM z wykorzystaniem technologii targetowania behawioralnego.