IDMnet wyodrębnia specjalny dział ds. obsługi kampanii efektywnościowych
  • 0
  • 1
16.06.2009

IDMnet wyodrębnia specjalny dział ds. obsługi kampanii efektywnościowych

W strukturze IDMnet SA powstał specjalny dział ds. obsługi tzw. kampanii nastawionych na efekt. W skład jego zespołu weszły m.in. osoby z działu wsparcia sprzedaży oraz działu technologicznego. Głównym celem wspomnianego działania jest maksymalizacja efektów kampanii rozliczanych w modelach efektywnościowych (CPC, CPL, CPA) oraz pełna obsługa i optymalizacja kampanii CPM z wykorzystaniem technologii targetowania behawioralnego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

mediaplanner

15 lat temu

a pozostale kampanie?

rozumiem, ze te realizowane poza "wyodrebnionym dzialem" nie sa nastawione na efekt?

16 czerwca 2009