Espresso

1 lipca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.07.2009

Inauguracja kampanii edukacyjnej „PGNiG Bezpiecznie nad Wodą” w Nieporęcie

27 czerwca 2009 roku w Nieporęcie ruszyła ogólnopolska Kampania „PGNiG Bezpiecznie nad Wodą”. Podczas inauguracji zostały przedstawione badania opinii społecznej jednoznacznie dowodzące, że na polskich plażach ciągle nie jest bezpiecznie. Tylko na Mazowszu w 2008 roku policja odnotowała 88 przypadków utonięć. Z tego względu podwarszawski Nieporęt jest pierwszym przystankiem Kampanii.

30 czerwca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.06.2009

Badanie „Jak kryzys zmienia sprzedaż”

Zdobywanie klientów przez znajomych i przyjaciół z branży, znajomość technik sprzedaży i chęć doskonalenia umiejętności na szkoleniach i olbrzymie wyzwania: realizacja ambitnych celów sprzedażowych, duża presja ze strony przełożonych i malejąca satysfakcja z pracy – oto portret pracowników i menedżerów sprzedaży w czasach kryzysu stworzony na podstawie badań „Jak kryzys zmienia sprzedaż” przeprowadzonych przez firmę szkoleniową Delta Training.

Poprzednie Następne