0 1 0 0 0 8.04.2009Oskar Wegner uruchamia program lojalnościowy dla KoelneraW marcu 2009 r. ruszył program lojalnościowy „Las Vegas” – stworzony przez agencję Oskar Wegner dla firmy Koelner SA, oferującej produkty i narzędzia dla budownictwa.
0 1 0 0 0 8.04.2009Elżbieta Pełka Creative Services dla Hasbro Poland i Hortino ZPOW LeżajskAgencja Elżbieta Pełka Creative Services także w tym roku zajmie się przygotowaniem i wdrażaniem kampanii Public Relations dla brandów MB i Parker firmy Hasbro Poland oraz Hortino ZPOW Leżajsk Sp. z o.o. – producenta mrożonek Poltino.
0 1 0 0 0 8.04.2009Pleon wspólnie z Nokia Siemens NetworksAgencja Pleon rozpoczęła współpracę z firmą Nokia Siemens Networks.
0 1 0 0 0 8.04.2009AMS patronuje działaniom trójmiejskich artystówObrazy malowane na billboardach i prace studentów ASP prezentowane na przystankach – w ten sposób AMS wspiera akcje gdańskich artystów.
0 1 0 0 0 8.04.2009Klej Loctite firmy Henkel ustanowił światowy rekordFirma Henkel ustanowiła nowy rekord Guinnessa (Guinness World RecordTM) w kategorii „najcięższego pojazdu podniesionego za pomocą kleju”. Klej Loctite Superglue produkcji Henkla zdołał podnieść ważącą ponad 5 ton półciężarówkę.
0 1 0 0 0 8.04.2009Demo Effective Launching dla marki Isover„Koniec z dylematami” - to hasło nowej ogólnopolskiej kampanii reklamowej przygotowanej przez Demo Effective Launching dla marki Isover.
0 1 0 0 0 8.04.2009Premiera Citroen C3 Picasso ponownie z Entertainment GroupPolska premiera marki Citroen C3 Picasso odbyła się 23 marca 2009 w Centrum Olimpijskim w Warszawie. Event skierowany był do 100 dziennikarzy mediów branżowych i informacyjnych.
0 1 0 0 0 8.04.2009Analiza okładek pism kobiecychFirma Press-Service Monitoring Mediów przygotowała szczegółowe analizy okładek pism kobiecych, które ukazały się w miesiącach styczniu i lutym 2009 r.
0 1 0 0 0 8.04.2009Reklamy Ostrowca Świętokrzyskiego na wieżach ciśnieńW Ostrowcu Świętokrzyskim na szczycie wieży ciśnień zawisły trzy banery reklamujące miasto. Na powierzchni około 500 m2 pojawił się herb, logo miasta oraz hasło „Ostrowiec Świętokrzyski miasto udanych inwestycji”.
0 1 0 0 1 8.04.2009Telewizory plazmowe – kupujemy rzadziej niż LCD, ale większeZaledwie jedna na 10 osób zainteresowanych kupnem telewizora szuka modeli plazmowych – wynika z danych internetowej porównywarki cen Okazje.info. Pod względem popularności telewizory LCD wyprzedzają je o 72 procent. Na plazmy decydujemy się rzadziej, za to wymarzonego typu szukamy o wiele dłużej. Wybieramy też zdecydowanie większe modele.