0 1 0 0 0 1.07.2009Kampania Neonet na nośnikach GoBoard22 czerwca br. odbyła się kampania Neonet wykorzystująca nośniki mobilne GoBoard.
1 1 0 0 0 1.07.2009Jim Louderback w Lookr.tvJim Louderback CEO amerykańskiej telewizji internetowej Revision3 był gościem programu w Lookr.tv, 19 czerwca. Opowiadał o przyszłości telewizji w sieci na przykładzie zarządzanej przez niego stacji. Z materiału dowiedzieć się można m.in. jak zarabiać na video online, w czym telewizja internetowa jest lepsza od tradycyjnej i jak będzie wyglądała globalna sieć za kilka lat.
0 1 0 0 0 1.07.2009Inauguracja kampanii edukacyjnej „PGNiG Bezpiecznie nad Wodą” w Nieporęcie27 czerwca 2009 roku w Nieporęcie ruszyła ogólnopolska Kampania „PGNiG Bezpiecznie nad Wodą”. Podczas inauguracji zostały przedstawione badania opinii społecznej jednoznacznie dowodzące, że na polskich plażach ciągle nie jest bezpiecznie. Tylko na Mazowszu w 2008 roku policja odnotowała 88 przypadków utonięć. Z tego względu podwarszawski Nieporęt jest pierwszym przystankiem Kampanii.
0 1 0 0 0 1.07.2009O farmamarketingu na blogu Radosława MarteraRadosław Marter - wiceprezes Active Pharma Sp.z o.o, firmy realizującej kompleksowe projekty z zakresu farmamarketingu – od blisko 9 lat gromadzi doświadczenia związane z branżą farmaceutyczno-medyczną, wykorzystując je w tworzeniu strategii e-marketingowych, projektów e-businessowych i e-learningowych dla farmacji, zaś od początku 2009 roku dzieli się nimi na łamach swojego firmowego bloga.
0 1 0 0 0 1.07.2009Jet Events dla GeneraliSpotkanie z okazji jubileuszu 10-lecia obecności Generali w Polsce odbyło się 28 maja w teatrze-klubie Capitol.
0 1 0 0 0 1.07.2009WWF Polska, zespół Wilki i Hypermedia – pomagają wilkomAgencja komunikacji i marketingu interaktywnego Hypermedia (Isobar Polska), jest współautorem strategii komunikacji internetowej w najnowszej kampanii społecznej prowadzonej przez fundację WWF, dotyczącej ochrony polskich wilków. Planowaniem i zakupem mediów - zajął się dom mediowy Hyperhouse of Media (Isobar Polska).
0 1 0 0 0 30.06.2009„Brałeś? Nie jedź!” – kampania społeczna Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii„Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada” – pod takim hasłem rozpoczęła się 25 czerwca 2009 r. ogólnopolska kampania społeczna Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii.
0 1 0 0 0 30.06.2009Nowe Media PR z Parkiem Zabytków Warmii i MazurNowe Media PR rozpoczęły współpracę z Parkiem Zabytków Warmii i Mazur, dla którego od czerwca agencja prowadzi stałe działania public relations oraz zajmuje się kompleksową organizacją eventów.
0 1 0 0 0 30.06.2009Badanie „Jak kryzys zmienia sprzedaż”Zdobywanie klientów przez znajomych i przyjaciół z branży, znajomość technik sprzedaży i chęć doskonalenia umiejętności na szkoleniach i olbrzymie wyzwania: realizacja ambitnych celów sprzedażowych, duża presja ze strony przełożonych i malejąca satysfakcja z pracy – oto portret pracowników i menedżerów sprzedaży w czasach kryzysu stworzony na podstawie badań „Jak kryzys zmienia sprzedaż” przeprowadzonych przez firmę szkoleniową Delta Training.
0 1 0 0 0 30.06.2009Edelman Polska szkoli z zakresu Digital PREdelman Polska wprowadza do swojej oferty szkolenie z zakresu Digitial PR czyli komunikacji wykorzystującej tzw. nowe media – blogi, sieci społecznościowe czy fora internetowe.