0 1 16.06.2009Nowa odsłona kampanii Gadu AIRreklama zewnętrzna TweetRuszyła kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii realizowanej przez agencję San Markos dla Gadu AIR.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54812 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 16.06.2009Odziały specjalne Coca-Cola Zero ruszają do akcjiW połowie czerwca rusza najnowsza kampania promocyjna marki Coca-Cola Zero, pod hasłem „To możliwe!”. Oprócz spotów telewizyjnych, działań w Internecie oraz kampanii PR marka otrzyma wsparcie w postaci akcji samplingowej, w ramach której komandosi z jednostek specjalnych Coke Zero rozdadzą konsumentom 1 000 000 puszek napoju.
0 1 0 0 0 16.06.2009IDMnet wyodrębnia specjalny dział ds. obsługi kampanii efektywnościowychW strukturze IDMnet SA powstał specjalny dział ds. obsługi tzw. kampanii nastawionych na efekt. W skład jego zespołu weszły m.in. osoby z działu wsparcia sprzedaży oraz działu technologicznego. Głównym celem wspomnianego działania jest maksymalizacja efektów kampanii rozliczanych w modelach efektywnościowych (CPC, CPL, CPA) oraz pełna obsługa i optymalizacja kampanii CPM z wykorzystaniem technologii targetowania behawioralnego.
0 1 0 0 0 16.06.2009Psychologia marketingu, PR i employer branding w SWPSOd października w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej ruszają nowe kierunki studiów podyplomowych. Oferta skierowana jest zarówno do menedżerów i praktyków, jak i absolwentów, którzy chcą zdobyć praktyczną wiedzę w dziedzinie marketingu czy human resources. Studia podyplomowe poprowadzą uznani specjaliści z rynku oraz eksperci z SWPS.
0 1 0 0 0 16.06.2009Highlite PR wspiera SatelAgencja Highlite PR od czerwca rozpoczęła współpracę z firmą Satel