Polacy doceniają udział sponsorów w rozwoju polskiego sportu. Badanie ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 3
23.10.2017

Polacy doceniają udział sponsorów w rozwoju polskiego sportu. Badanie ARC Rynek i Opinia

W ciągu ostatnich dziesięciu lat o 19 p.p. wzrósł odsetek osób, które twierdzą, że sponsoring ma pozytywny wpływ na rozwój polskiego sportu. Również wyższy odsetek osób przyznaje, że lepiej ocenia firmy angażujące się w takie działania – wynika z badania „Sponsoring monitor” ARC Rynek i Opinia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52621 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 października 2017

22 października 2017

20 października 2017