0 3 0 0 0 13.10.2017Polskie firmy najliczniej reprezentowane w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central EuropeW 18. edycji rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie Środkowej znalazły się 22 spółki z Polski. W tym roku pierwsze 5 miejsc w zestawieniu głównym Deloitte Technology Fast 50 Central Europe przypadło debiutantom, którzy w ubiegłym roku zdobyli tytuł Wschodzących Gwiazd. Zwycięzcą rankingu została czeska spółka Kiwi.com.
2 0 0 0 0 13.10.2017„Sine metu, przyjaciele!” – mówi Piotr Kędzierski w kampanii Jameson Irish WhiskeyMarka Jameson Irish Whiskey (Wyborowa) rozpoczęła kampanię internetową. Jej podstawę stanowi motto rodziny Jamesonów – sine metu. Ambasadorem akcji jest dziennikarz radiowy Piotr „Kędzior” Kędzierski.
1 1 0 0 0 12.10.2017Pizza Hut angażuje klientów gadżetami niezwiązanymi z pizzą. Tym razem oferuje kurtki zimoweKurtki są elementem amerykańskiej akcji Pizzy Hut. Promuje ona m.in. nowe torby zatrzymujące ciepło, w których kurierzy dostarczają pizzę klientom.
0 1 0 0 0 12.10.2017Powstało Brand New Galaxy. Olga Adamkiewicz CEO platformyBrand New Galaxy to niezależna platforma integrująca tzw. smart business solutions w obszarze marketingu i technologii.
0 4 0 0 0 12.10.2017Izabela Kuna i Piotr Adamczyk w serialu IkeiPowstał fabularny miniserial, którego głównym sponsorem i partnerem jest Ikea. Wkrótce można będzie oglądać go na antenie Polsatu. W rolach głównych występują Izabela Kuna, Piotr Adamczyk, Kazimierz Kaczor i Maria Maj.
0 2 0 0 0 12.10.2017Rusza globalna edycja konkursu P&G „CEO Challenge”Rozpoczęła się rejestracja kandydatów do pierwszej globalnej edycji konkursu Procter & Gamble. W ramach „CEO Challenge” studenci z całego świata mogą zmierzyć się z zadaniem biznesowym dotyczącym marki Head & Shoulders. Zwycięzcy wezmą udział w międzynarodowej konferencji „P&G 2018 Signal” w Cincinnati.
0 7 0 0 0 12.10.2017Fundacja Panoptykon obnaża targetowanie w Sieci, wykorzystując… targetowanie„Ktoś Cię namierzył” („You’ve been tracked!”) to hasło kampanii Fundacji Panoptykon, holenderskiej organizacji Bits of Freedom i serbskiego D:mode Studio. Celem akcji jest uświadomienie internautom, że prywatność w Sieci to oksymoron. Działania rozpoczęły się 6 października,
3 2 0 0 1 12.10.2017Mumio i grafiki Pawła Jońcy w kampanii „Biedronka smakuje domem”12 października ruszyła kampania „Biedronka smakuje domem”. Składają się na nią spoty, materiały drukowane oraz humorystyczne filmy z udziałem Dariusza Basińskiego i Jacka Borusińskiego z grupy teatralnej Mumio. Przygotowano też serię okolicznościowych pocztówek. Motywem przewodnim kampanii są ilustracje autorstwa Pawła Jońcy, nawiązujące do tradycji polskiej szkoły plakatu.
0 2 0 0 0 12.10.2017Jedna drużyna na igrzyska olimpijskie Pjongczang 2018 – kampania PKOl„Jesteśmy jedną drużyną” – to hasło, pod którym Polski Komitet Olimpijski będzie promował narodową reprezentację olimpijską Pjongczang 2018, jej sponsorów i partnerów. Jednocześnie stowarzyszenie zachęca Polaków do wspólnego kibicowania biało-czerwonym.
0 0 0 0 0 12.10.2017UOKiK sprawdza rynek mediówPod lupą UOKiK znalazł się rynek reklamowy, prasy, drukarni, platform internetowych, płatnej telewizji i dostarczania Internetu. Urząd prowadzi sześć badań w sprawie rynku mediów. Najnowsze dotyczy rynku reklamowego. Ma określić stopień jego koncentracji i strukturę.