ShowMax rzucił wyzwanie NetflixowiShowMax rzucił wyzwanie NetflixowiShowMax rzucił wyzwanie NetflixowiShowMax rzucił wyzwanie Netflixowi
Jak konkurenci będą walczyć o polskiego widza? (fot. kadr ze spotu)

ShowMax rzucił wyzwanie Netflixowi

ShowMax rzucił wyzwanie Netflixowi
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Netflix doczekał się na polskim rynku konkurenta w postaci oferty ShowMax. Gigant streamingu może jeszcze nie czuje na plecach oddechu przeciwników, jeśli chodzi o działalność w skali globalnej. Na naszym podwórku może jednak poczuć się zagrożony. Dlaczego?

Długo przyszło czekać polskim widzom na możliwość legalnego korzystania z usług Netflixa. Dopiero od początku 2016 roku można było zalogować się, zapłacić i rozejrzeć się po gigantycznej ofercie internetowego potentata streamingu.

Wcześniej gorliwym widzom pozostawało obchodzenie blokady poprzez protokół VPN lub po prostu korzystanie z Torrentów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się