Polacy bez szerszej wiedzy o RODO – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 3
8.05.2018

Polacy bez szerszej wiedzy o RODO – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia

40% Polaków przyznaje, że nie słyszało o regulacji o ochronie danych osobowych – RODO. Co dziesiąty Polak twierdzi, że zna w jakimś stopniu jej szczegóły. Jednocześnie niespełna 1/3 badanych ma zaufanie do firm i instytucji w kontekście bezpieczeństwa ich danych osobowych. Połowa twierdzi, że w ciągu ostatniego roku ich dane były wykorzystywane bez ich zgody – wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50887 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

 

8 maja 2018

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.05.2018

I kwartał 2018 r. z nieznaczną poprawą widoczności reklam display w Polsce

Po słabym IV kwartale 2017 r. wskaźniki viewability reklam display na polskim rynku delikatnie odbił w górę. W ostatnim kwartale 2017 r. średnie viewability wyniosło w Polsce 50 proc. Obecnie (I kwartał 2018 r.) wzrosło do 52 proc. Średnia dla wszystkich badanych rynków w Europie była sporo wyższa: 62 proc. Dokładnie tyle samo wynosiła kwartał wcześniej. To wyniki „Viewability Benchmark Report” firmy Meetrics.