W IV kwartale 2017 r. gorsze wskaźniki viewability w polskim Internecie. Badanie firmy Meetrics
  • 0
  • 1
12.02.2018

W IV kwartale 2017 r. gorsze wskaźniki viewability w polskim Internecie. Badanie firmy Meetrics

Po wzrostach ostatnie miesiące 2017 r. przyniosły zauważalne pogorszenie wskaźników widoczności reklam display na polskim rynku. W ostatnim kwartale wskaźnik viewability spadł do poziomu 50 proc. Średni czas kontaktu z reklamą display również zmalał – do 20,7 sekund. Firma Meetrics opublikowała międzynarodowy „Viewability Benchmark Report”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54825 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 lutego 2018

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.02.2018

Łączenie e-commerce ze sprzedażą tradycyjną gwarantuje sukces w handlu detalicznym – pokazuje badanie Deloitte

Przychody 250 największych detalistów na świecie wyniosły w ubiegłym roku obrotowym (kończącym się najpóźniej w czerwcu 2017 r.) 4,4 bln dol. Rok do roku był to wzrost o 4,1 proc. Jak wynika z raportu firmy Deloitte, choć nadal 90 proc. sprzedaży globalnej ma miejsce w sklepach tradycyjnych, prawdziwa walka o klienta rozegra się w kanałach cyfrowych. Niezmiennie największym detalistą na świecie pozostaje Wal-Mart.