Czy stosujesz e-mail marketing zgodnie z RODO?Czy stosujesz e-mail marketing zgodnie z RODO?Czy stosujesz e-mail marketing zgodnie z RODO?Czy stosujesz e-mail marketing zgodnie z RODO?
Dawne przepisy będą teraz egzekwowane (fot. Pixabay)

Czy stosujesz e-mail marketing zgodnie z RODO?

Czy stosujesz e-mail marketing zgodnie z RODO?
AdvertisementAdvertisement
Szymon Dyrlaga

Szymon Dyrlaga

-

content designer, FreshMail

Szymon Dyrlaga

Szymon Dyrlaga

content designer
FreshMail

Absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Ma doświadczenie w pracy w agencji marketingowej oraz jako copywriter freelancer. Obszarem jego zainteresowań jest szeroko pojęty marketing internetowy.

Od co najmniej kilku miesięcy gorącym tematem w branży jest RODO. Nic zresztą dziwnego. Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych wprowadza spore zmiany w prawie powstałym w dużej mierze na podstawie dyrektywy unijnej z 1995 roku. Zobacz, jakie wymagania musisz spełnić, by zbierać adresy mailowe i wysyłać newslettery zgodnie z RODO. A jak może ci w tym pomóc dobry system do e-mail marketingu?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się