0 0 0 0 0 27.04.2018W Nowym Jorku powstanie tymczasowe muzeum pizzyJesienią bieżącego roku w Nowym Jorku ma zostać otwarte muzeum pizzy. Będzie je można zwiedzać przez 2 tygodnie.
0 0 0 0 0 27.04.2018Firma bukmacherska STS ponownie wybiera do obsługi mediowej Blueway ComBukmacher STS rozpoczyna współpracę z domem mediowym Blueway Com. Zajmie się on zakupem mediów do kampanii internetowych i telewizyjnych. Umowa obowiązuje od kwietnia.
0 4 0 0 0 27.04.2018Kampania promocyjna „Pracuję w Lublinie”Ewa, programistka robotów przemysłowych. Grzegorz, specjalista ds. marketingu i sprzedaży. Łukasz, konstruktor, a także Patrycja, referent ds. zintegrowanego systemu zarządzania. To twarze kampanii „Pracuję w Lublinie”, którą uruchomił w kwietniu Urząd Miasta Lublina.
0 0 0 0 0 27.04.20184F sponsorem Turnieju Czterech SkoczniPolska marka odzieżowa 4F została sponsorem głównym Turnieju Czterech Skoczni. Zastąpi w ten funkcji Audi. Kontrakt został podpisany na 4 lata z firmą Infront – oficjalnym partnerem Niemieckiej i Austriackiej Federacji Narciarskiej.
0 0 0 0 0 27.04.2018Wkrótce VIII Kongres Promocji MazowszaIle warta jest marka Mazowsza? Czy i gdzie w tym regionie odnajdziemy ślady kultury plemiennej? Odpowiedzi na te i inne pytania szukać będą uczestnicy VIII Kongresu Promocji Mazowsza. Dwudniowe wydarzenie rozpocznie się 21 maja w Łochowie.
0 3 0 0 0 27.04.2018„Dzięki nauce widzisz więcej” – wizerunkowa kampania Centrum Nauki KopernikCentrum Nauki Kopernik rozpoczęło kampanię wizerunkową. Hasło działań brzmi: „Dzięki nauce widzisz więcej”.
0 0 0 0 0 27.04.2018Pułapki w menu dla turysty – kontrole Inspekcji HandlowejPlamiak zamiast dorsza, kebab z baraniną bez baraniny, oscypek zastąpiony roladą ustrzycką – takie dania serwowały restauracje, bary czy smażalnie w miejscowościach turystycznych. Inspekcja Handlowa skontrolowała 160 lokali i wykryła nieprawidłowości w prawie 80 proc. z nich.
0 0 0 0 0 27.04.2018Jakie informacje o użytkownikach Facebook przekazuje reklamodawcom?Reklamy pozwalają na darmowe korzystanie z Facebooka – przekonuje Rob Goldman, wiceprezes ds. reklam serwisu. Jak zapewnia, firma nie jest jednak ślepa na wyzwania, jakie stawia ten model.
0 1 0 0 0 26.04.2018Wzrost reklamy cyfrowej o 9,3% w 2017 r. Badanie IAB Polska/PwC AdExW 2017 r. wydatki na reklamę online wyniosły prawie 3,96 mld zł. To o 337 mln zł więcej niż rok wcześniej. Przełożyło się to na dynamikę wzrostu na poziomie 9,3%. Największy udział we wzroście osiągnęło wideo online oraz reklama w social media – pokazuje badanie IAB Polska/PwC AdEx.
0 1 0 0 0 26.04.2018PZPN i Biedronka przedłużają umowę na kolejne 4 lataPolski Związek Piłki Nożnej przedłuża umowę z Biedronką, oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej. Firma przez kolejne 4 lata będzie wspierać piłkarskie drużyny narodowe.