„Mundial sam się nie wygra” – przekonuje Zdzisław Kręcina w kampanii LV Bet
  • 1
  • 2
8.05.2018

„Mundial sam się nie wygra” – przekonuje Zdzisław Kręcina w kampanii LV Bet

LV Bet Zakłady Bukmacherskie rozpoczęły kampanię reklamową pod hasłem „Mundial sam się nie wygra”. Twarzą działań przygotowanych z okazji piłkarskich mistrzostw świata w Rosji został były działacz piłkarski Zdzisław Kręcina. Nawiązanie przez firmę współpracy z nowym ambasadorem ma być początkiem niestandardowych działań marketingowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 maja 2018

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.05.2018

I kwartał 2018 r. z nieznaczną poprawą widoczności reklam display w Polsce

Po słabym IV kwartale 2017 r. wskaźniki viewability reklam display na polskim rynku delikatnie odbił w górę. W ostatnim kwartale 2017 r. średnie viewability wyniosło w Polsce 50 proc. Obecnie (I kwartał 2018 r.) wzrosło do 52 proc. Średnia dla wszystkich badanych rynków w Europie była sporo wyższa: 62 proc. Dokładnie tyle samo wynosiła kwartał wcześniej. To wyniki „Viewability Benchmark Report” firmy Meetrics.

7 maja 2018