- 0
- 1
„Podaruj Wigilię” – akcja fundraisingowa Stowarzyszenia Mali Bracia Ubogich
Świąteczna kampania Stowarzyszenia Mali Bracia Ubogich zachęca do zwrócenia uwagi na los samotnych starszych osób. Największa coroczna akcja fundraisingowa „Podaruj Wigilię” ma na celu zebranie środków na kolacje wigilijne w całym kraju dla osamotnionych starszych ludzi.
Tegoroczna kampania „Podaruj Wigilię” traktuje o samotności seniorów dostrzeganej z perspektywy ludzi uwikłanych w codziennie obowiązki.
– Bohaterką kampanii jest nie tylko samotna seniorka – są nimi również ludzie, których kobieta mija w drodze do domu. Mimo życzliwości i uśmiechu nie poświęcają kobiecie wystarczającej uwagi. Chcieliśmy pokazać, że takie osoby mają inną możliwość pomocy seniorom. Mogą wesprzeć akcję „Podaruj Wigilię” Stowarzyszenia Mali Bracia Ubogich.
Z relacji wolontariuszy wynika, że seniorzy często obwiniają samych siebie za swoją samotność, tłumacząc ją szeregiem irracjonalnych powodów. Przekaz tegorocznej kampanii jasno podkreśla, że jest to nieprawda. My, ludzie dobrej woli, wraz ze Stowarzyszeniem możemy sprawić, aby samotni seniorzy spędzili Święta Bożego Narodzenia przy wspólnym stole – komentuje Wojciech Papuziński, creative director w agencji Ancymony.
Kampania obejmuje telewizję, digital, social media, radio, prasę oraz outdoor. Za strategię, ideę i kreacje odpowiada agencja Ancymony. Spoty w reżyserii Mavy Targosz wyprodukował Lemon Film, a Badi Badi zajął się postprodukcją. Za dźwięk odpowiada studio Głośno, muzykę do spotu skomponował Hubert Walkowski, a lektorem jest Piotr Czaykowski. Strategią komunikacji, planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe.
- 1