0 1 0 0 0 9.11.2022Konferencja Reklamuję Etycznie już na początku grudnia8 grudnia odbędzie się inauguracyjna konferencja Reklamuję Etycznie, organizowana przez Radę Reklamy. Poświęcona jest najważniejszym, aktualnym tematom, które kształtują rynek etycznej reklamy w Polsce.
0 1 0 0 0 9.11.2022Meta tworzy nowe narzędzia biznesowe na Facebooku i InstagramiePodczas Creator Week 2022 Meta ogłosiła nowe funkcje i narzędzia, które otworzą nowe możliwości zarabiania na Facebooku i Instagramie. Publikowanie cyfrowych przedmiotów kolekcjonerskich (NFT) na Instagramie jest już dostępne w większej liczbie krajów w całej Europie. Uruchomiono także nowe i ulepszone sposoby wspierania twórców na wszystkich platformach.
0 6 0 0 0 9.11.2022Wręczono nagrody w 23. edycji Effie Awards Poland8 listopada ogłoszono zwycięzców Effie za najbardziej efektywne kampanie i rozwiązania biznesowe. Uczestnikom konkursu wręczono 37 brązowych, 19 srebrnych, 10 złotych statuetek oraz Grand Prix Effie 2022.
1 2 0 0 0 8.11.2022Rok jedzenia za darmo nagrodą w konkursie Pyszne.pl na TikTokuPyszne.pl organizuje na TikToku konkurs „Czy ktoś powiedział Pyszne.pl”. Nagrodą główną jest rok jedzenia za darmo. Konkurs reklamują influencerzy.
0 2 0 0 0 8.11.2022Kampania reklamowa kultowej marki WD-40Amtra, dystrybutor i producent chemii samochodowej, rozpoczął kampanię „Zrób To! Wyzwanie od WD-40” promującą konkurs marki.
0 1 0 0 0 8.11.2022Meta planuje zwolnienie kilku tysięcy pracownikówKoncern Meta zwolni kilka tysięcy pracowników – dowiedział się nieoficjalnie „The Wall Street Journal”.
0 1 0 0 0 8.11.2022Lasy Państwowe nowym graczem w OOH – postawią 2 tys. billboardów„Gazeta Wyborcza” dotarła do dokumentów, z których wynika, że na terenach zarządzanych przez Lasy Państwowe ma stanąć 2 tys. billboardów.
0 6 0 0 0 7.11.2022BrewDog ogłosił się antysponsorem mistrzostw świata w KatarzeMarka BrewDog krytykuje Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w Katarze. Rozpoczęła kampanię billboardową, ogłaszając się antysponsorem wydarzenia. Reklamy zostały skrytykowane przez internautów za hipokryzję.
1 3 0 0 0 7.11.2022Tomasz Smokowski, Sławomir Peszko i Jerzy Dudek w spocie SuperbetW polskiej odsłonie globalnej kampanii bukmachera Superbet do Jerzego Dudka i Sławomira Peszki dołączył Tomasz Smokowski, dziennikarz i współzałożyciel Kanału Sportowego.
1 1 0 0 0 7.11.2022„Przedłużamy święta, pomnażamy radość” – Rossmann reklamuje kalendarze adwentoweZ początkiem listopada ruszyła nowa kampania drogerii Rossmann. Akcja ma zachęcić odbiorców do tego, aby już w listopadzie sprezentowali sobie i bliskim kalendarz adwentowy.