1 12 0 0 0 9.11.2023Stańczyk wziął „Dzień na U” – kolejna odsłona kampanii Fundacji Rak’n’Roll„Dzień na U” to wybrany dzień w roku, który rezerwujemy na potwierdzenie naszego zdrowia. Kampania Fundacji Rak’n’Roll zachęca do wykonywania profilaktycznych badań regularnie, raz w roku.
0 1 0 0 0 9.11.2023Polskie Parki Narodowe wybrały GoldenSubmarineGoldenSubmarine zrealizuje kampanię promującą Polskie Parki Narodowe i Projekt POIS w mediach społecznościowych. Agencja wygrała zapytanie ofertowe ogłoszone przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska.
0 1 0 0 0 9.11.2023UOKiK zakończył postępowanie w sprawie kick-backów, czyli rabatów w reklamie telewizyjnejPrezes UOKiK zamknął postępowanie wyjaśniające dotyczące rabatów stosowanych przez brokerów mediowych na rynku reklamy telewizyjnej. Analiza nie wykazała, by przedsiębiorcy stosowali praktyki ograniczające konkurencję.
0 3 0 0 0 9.11.2023„Superbohaterowie” – kampania na rzecz transplantologii dziecięcejW ramach akcji społeczno-edukacyjnej „Twoje Tak Ma Moc!” powstał spot, którego celem jest edukacja i zmiana postrzegania transplantacji dziecięcych.
0 1 0 0 0 9.11.2023Reklamy polityczne na Facebooku i Instagramie z oznaczoną ingerencją AIOd 2024 r. reklamodawcy na platformach firmy Meta będą musieli ujawniać reklamy polityczne stworzone lub przerobione za pomocą sztucznej inteligencji.
1 3 0 0 0 9.11.2023Volkswagen Financial Services z pierwszą w historii marki kampanią telewizyjnąSpot Volkswagen Financial Services podkreśla, że marka jest numerem 1 w finansowaniu samochodów osobowych. Celem kampanii jest wzmocnienie dotychczasowej komunikacji prowadzonej głównie w mediach digitalowych.
2 3 0 0 0 8.11.2023Uczestnicy festiwalu muzycznego w spocie czekolady Wedel SnackMłodzi konsumenci wystąpili w kampanii marki czekolady Snack marki Wedel. Wzięli udział w spocie, który powstał podczas letniego festiwalu muzycznego i stał się motywem przewodnim kampanii „What the Snack?!”.
0 1 0 0 0 8.11.2023Adam Małysz promuje Wirtualny Portfel Banku PocztowegoDziałania promocyjne, obejmujące szeroką komunikację w internecie, będą trwały do grudnia 2023 r. Twarzą kampanii został ambasador marki Adam Małysz – były skoczek narciarski, multimedalista igrzysk olimpijskich.
0 1 0 0 0 8.11.2023MG Motor wybrało Havas do obsługi debiutu marki w PolsceKoordynacją projektu zajmie się Havas Engage Warsaw, czyli agencja świadcząca usługi z zakresu marketingu bezpośredniego i aktywacji konsumenckich. Za media relations, influencer marketing oraz launch event odpowiadać będzie Havas PR Warsaw. Rozpoczęcie kampanii planowane jest w listopadzie.
1 10 0 0 0 8.11.2023„Kobieta musi być do wyboru” – kampania marki Yes wykorzystująca wiersz Wisławy SzymborskiejMarka biżuterii Yes w nowej kampanii wykorzystuje wiersz Wisławy Szymborskiej „Portret kobiecy”. Poezja spotyka się tu z wizualną interpretacją.