Marka Resibo z muralem i reklamą DOOH 3D
  • 0
  • 9
20.11.2023

Marka Resibo z muralem i reklamą DOOH 3D

Polska marka kosmetyczna Resibo rozpoczęła kampanię wizerunkową „You make beauty. We care”. Wykorzystuje w niej reklamę outdoorową.

Kampania Resibo obejmuje niemal 300 nośników reklamowych, w tym Galerię Katowicką i Westfield Arkadię. W tej ostatniej galerii pojawiła się reklama DOOH 3D.

Wybór lokalizacji reklamowych koncentruje się na docieraniu do kobiet oraz klientów sieci drogerii Rossmann. Resibo niedawno zadebiutowało we wspomnianej sieci i chce kampanią zaznaczyć swoją obecność.

Na wrocławskim Grunwaldzie w ramach kampanii powstał mural. Zrealizowało go Good Looking Studio. Pracowało nad nim czterech artystów przez 160 godzin.

  • 9
Kampania OOH marki Resibo

Kampania OOH marki Resibo

Kampania OOH marki Resibo
Kampania OOH marki Resibo
Kampania OOH marki Resibo
Kampania OOH marki Resibo
Kampania OOH marki Resibo
Kampania OOH marki Resibo
Kampania OOH marki Resibo
Kampania OOH marki Resibo

20 listopada 2023

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
20.11.2023

Osoby 45+ doceniają technologię bardziej niż młodsi Polacy – badanie ING

Najbardziej pozytywnie nastawieni do technologii są Polacy po 45. roku życia. Możliwe, że osoby pamiętające czasy sprzed internetu najbardziej doceniają to, o ile łatwiej jest im teraz załatwiać różne sprawy. Jednak nawet technosceptycy nie odstają znacząco pod względem korzystania z nowoczesnych rozwiązań. Tak wynika z przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego badania opinii na temat stosunku Polaków do technologii.

19 listopada 2023