Marka Resibo z muralem i reklamą DOOH 3D - Marketing przy Kawie
Marka Resibo z muralem i reklamą DOOH 3D
  • 0
  • 9
20.11.2023

Marka Resibo z muralem i reklamą DOOH 3D

Polska marka kosmetyczna Resibo rozpoczęła kampanię wizerunkową „You make beauty. We care”. Wykorzystuje w niej reklamę outdoorową.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 listopada 2023

  • 0
  • 5
  • 0
20.11.2023

Osoby 45+ doceniają technologię bardziej niż młodsi Polacy – badanie ING

Najbardziej pozytywnie nastawieni do technologii są Polacy po 45. roku życia. Możliwe, że osoby pamiętające czasy sprzed internetu najbardziej doceniają to, o ile łatwiej jest im teraz załatwiać różne sprawy. Jednak nawet technosceptycy nie odstają znacząco pod względem korzystania z nowoczesnych rozwiązań. Tak wynika z przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego badania opinii na temat stosunku Polaków do technologii.

19 listopada 2023