Bożonarodzeniowa kampania marki E.Wedel
  • 1
  • 1
20.11.2023

Bożonarodzeniowa kampania marki E.Wedel

Rozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania pod hasłem „Wedel. Z przyjemnością”. Spot bazuje na wpadającej w ucho świątecznej melodii, opowiada o radości z bycia razem i prezentuje znane produkty z portfolio marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 listopada 2023

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
20.11.2023

Osoby 45+ doceniają technologię bardziej niż młodsi Polacy – badanie ING

Najbardziej pozytywnie nastawieni do technologii są Polacy po 45. roku życia. Możliwe, że osoby pamiętające czasy sprzed internetu najbardziej doceniają to, o ile łatwiej jest im teraz załatwiać różne sprawy. Jednak nawet technosceptycy nie odstają znacząco pod względem korzystania z nowoczesnych rozwiązań. Tak wynika z przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego badania opinii na temat stosunku Polaków do technologii.