- 1
- 1
Bożonarodzeniowa kampania marki E.Wedel
Rozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania pod hasłem „Wedel. Z przyjemnością”. Spot bazuje na wpadającej w ucho świątecznej melodii, opowiada o radości z bycia razem i prezentuje znane produkty z portfolio marki.
Tłem świątecznego spotu jest cover utworu „Deck the Halls” w wedlowskim stylu. Oryginalny refren „fa la la la la” zastąpił „Wedel-el-lel-lelel”. W kontekście świątecznych przygotowań reklama promuje produkty takie jak Torcik Wedlowski, Ptasie Mleczko czy cukierki z Mieszanki Wedlowskiej.
Kampania pojawi się w telewizji, radiu, online, w tym również w social mediach, a także w sieci kin Helios i Cinema City. Za sprawą kampanii DOOH wizualizacje bożonarodzeniowych produktów marki pojawią się w przestrzeni wielu polskich miast – na przystankach, w centrach handlowych i na wielkoformatowych ekranach.
Portfolio świątecznych produktów E.Wedel dostępne jest w sklepach stacjonarnych od początku listopada.
Oprócz tradycyjnych produktów z oferty. w sprzedaży pojawił się także kalendarz adwentowy. Jest on efektem kolejnej współpracy marek E.Wedel i OnlyBio. Produkt dostępny jest w sieci sklepów Rossmann oraz na stronie onlybio.life.
Koncepcję oraz materiały przygotowała Agencja 2012. Zakup mediów powierzono Zenith Media, a komunikację public relations – agencji Walk PR.
- 1