Play kontynuuje współpracę z agencją SEO
  • 0
  • 1
22.06.2020

Play kontynuuje współpracę z agencją SEO

Marka Play po raz kolejny powierzyła budżet SEO agencji K2 Precise. Obsługa będzie obejmować wszystkie serwisy operatora komórkowego.

Aktywność K2 Precise skupia się na optymalizacji i rozbudowie serwisów Play. Obejmuje także prowadzenie działań content marketingowych. Celem prowadzonych kampanii będzie wzrost sprzedaży poprzez zwiększenie ruchu organicznego w całym serwisie. Działania obejmą także nowe obszary SEO, takie jak działania lokalne czy voice search. Agencja przeprowadzi szkolenia i warsztaty dla pracowników operatora. Obsługa ma charakter długoterminowy.

– Ponowny wybór K2 Precise w tegorocznym przetargu był ściśle powiązany z działaniami prowadzonymi w minionym roku. Agencja z sukcesem wprowadziła nas w Mobile First. Doprowadziła też do obniżenia czasu ładowania serwisu. Przełożyło się to na poprawę doświadczenia użytkownika oraz miało wpływ na wyniki osiągane w kanale online – mówi Daniel Zawiślak, kierownik zespołu optymalizacji procesów digital.

Współpraca między Play i K2 Precise (wcześniej K2 Media) trwa od 2012 r. Początkowo agencja przeprowadziła migrację serwisu operatora. Sześć miesięcy po tym osiągnięty został 20-procentowy wzrost ruchu organicznego.

  • 1
Play i K2 Precise nadal razem w obszarze SEO

Play i K2 Precise nadal razem w obszarze SEO

22 czerwca 2020