Klub piłkarski AS Roma wybrał SalesManago
  • 0
  • 1
22.06.2020

Klub piłkarski AS Roma wybrał SalesManago

Jeden z najbardziej rozpoznawalnych klubów piłkarskich na świecie, AS Roma rozstrzygnął międzynarodowy przetarg na system do automatyzacji marketingu. Wybrał polski system SalesManago Marketing Automation.

Z systemu SalesManago korzysta ponad 10 tys. firm na całym świecie. Są to głównie sklepy internetowe, ale w grupie klientów nie brakuje klubów sportowych. Jest wśród nich m.in. mistrz Szwecji w piłce nożnej, AIK Fotboll, a w Polsce Lech Poznań.

Umowę podpisał prezes AS Roma, Francesco Calvo, który wcześniej pełnił rolę chief revenue officera w klubach FC Barcelona i Juventus Turyn.

  • 1
AS Roma wybrał SalesManago

AS Roma wybrał SalesManago

22 czerwca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.06.2020

CSR istotny jak nigdy wcześniej – eksperci będą o nim dyskutować podczas XX Kongresu PR

Jak podaje raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”, w ubiegłym roku o około 10% zwiększyła się liczba działań CSR podejmowanych przez polskie przedsiębiorstwa. Rok 2020 postawił przed biznesem nowe wyzwania. Mobilizacja wielu firm i zaangażowanie się w pomoc służbie zdrowia w walce z COVID-19 pokazały, jak ważne jest dla nich wspólne dobro. O tych i innych tematach będzie można posłuchać podczas XX Kongresu Public Relations w Rzeszowie.