Wyszukiwanie głosowe to teraźniejszość, nie przyszłośćWyszukiwanie głosowe to teraźniejszość, nie przyszłośćWyszukiwanie głosowe to teraźniejszość, nie przyszłośćWyszukiwanie głosowe to teraźniejszość, nie przyszłość
Jak optymalizować pod kątem wyszukiwania głosowego? (fot. Pixabay)

Wyszukiwanie głosowe to teraźniejszość, nie przyszłość

Wyszukiwanie głosowe to teraźniejszość, nie przyszłość
Michał Kukliński

Michał Kukliński

-

założyciel, CEO, Efectownia.pl

Michał Kukliński

Michał Kukliński

założyciel, CEO
Efectownia.pl

Od pięciu lat działa w branży SEO, od 2017 r. pod szyldem Efectownia.pl. Zaczynał sporo wcześniej jako freelancer zajmujący się tworzeniem stron internetowych. W zarządzaniu zespołem agencji SEO dużą pomocą było dla niego zaimplementowanie systemu pracy z książki „Praca głęboka” Cala Newporta.

Już od co najmniej kilku lat na listach nadchodzących trendów w SEO niezmiennie pojawia się voice search, czyli wyszukiwanie głosowe. Można to zauważyć zarówno w publikacjach zagranicznych, jak i polskich. Mimo wszystko do optymalizacji stron pod względem wyszukiwania głosowego wielu pozycjonerów zabiera się opornie.

Wciąż panuje przekonanie, że wyszukiwanie głosowe (zwłaszcza w Polsce) cieszy się zbyt małą popularnością i jest jeszcze czas, żeby się tym zainteresować.

W tym miejscu przychodzi pora na lodowaty prysznic. Voice search to już teraźniejszość, a nie przyszłość. Nie trzeba się do tego dostosowywać… jeśli nie chce się odnieść sukcesu.
Statystyki nie kłamią – wyszukiwanie głosowe już jest popularne
Szukając statystyk odnoszących się do wyszukiwania głosowego, musimy liczyć się z bazowaniem głównie na badaniach amerykańskich.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się