Już od co najmniej kilku lat na listach nadchodzących trendów w SEO niezmiennie pojawia się voice search, czyli wyszukiwanie głosowe. Można to zauważyć zarówno w publikacjach zagranicznych, jak i polskich. Mimo wszystko do optymalizacji stron pod względem wyszukiwania głosowego wielu pozycjonerów zabiera się opornie.Wciąż panuje przekonanie, że wyszukiwanie głosowe (zwłaszcza w Polsce) cieszy się zbyt małą popularnością i jest jeszcze czas, żeby się tym zainteresować.
W tym miejscu przychodzi pora na lodowaty prysznic. Voice search to już teraźniejszość, a nie przyszłość. Nie trzeba się do tego dostosowywać… jeśli nie chce się odnieść sukcesu.
Statystyki nie kłamią – wyszukiwanie głosowe już jest popularne
Szukając statystyk odnoszących się do wyszukiwania głosowego, musimy liczyć się z bazowaniem głównie na badaniach amerykańskich.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.