Marka Kasztelan unowocześnia opakowania i rozszerza dystrybucję
  • 0
  • 3
22.06.2020

Marka Kasztelan unowocześnia opakowania i rozszerza dystrybucję

Nowa szata graficzna piwa Kasztelan nawiązuje do tradycyjnych elementów związanych z regionalnością. Zyskuje jednocześnie bardziej nowoczesny charakter. Wraz ze zmianą regionalny wariant Kasztelan Jasne Pełne dostępny będzie w ogólnopolskiej sprzedaży.

Kasztelan unowocześnia opakowania – zmianie ulega cała architektura opakowania marki. Ściśle związana z nią postać Kasztelana została narysowana od początku. Teraz jest ona bardziej ikoniczna. Zmiana dotyczy także wykrojnika etykiety – nowa wersja nawiązuje do tradycyjnej architektury i tarcz herbowych. Wkomponowano tu nowo zaprojektowany logotyp wraz z hasłem „Duma Browaru Sierpc”.

Współczesne ujęcie tradycji podkreśla również nowoczesne, czytelne liternictwo i układ na opakowaniach, który nawiązuje do estetyki alkoholi mocnych. Kasztelan w nowej odsłonie trafia już na półki sklepowe.

Ważną zmianą jest to, że marka Kasztelan Jasne Pełne, dotychczas regionalna, trafi do ogólnopolskiej dystrybucji. Decyzja jest podyktowana tym, że mimo wyłącznie lokalnej obecności rośnie sprzedaż wolumenowa tego wariantu. Marka ma ponadto w regionie siłę wizerunku na poziomie polskich marek mainstreamowych.

Nowe opakowania zaprojektowała agencja Dragon Rouge. Zmieniona szata graficzna została wprowadzona na wszystkie warianty – zarówno na butelkach, jak i puszkach. Wprowadzeniu odświeżonych opakowań towarzyszą nowe materiały POS.

  • 3
Kasztelan unowocześnia opakowania

Marka Kasztelan unowocześnia opakowania

Kasztelan unowocześnia opakowania
Kasztelan unowocześnia opakowania

22 czerwca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.06.2020

CSR istotny jak nigdy wcześniej – eksperci będą o nim dyskutować podczas XX Kongresu PR

Jak podaje raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”, w ubiegłym roku o około 10% zwiększyła się liczba działań CSR podejmowanych przez polskie przedsiębiorstwa. Rok 2020 postawił przed biznesem nowe wyzwania. Mobilizacja wielu firm i zaangażowanie się w pomoc służbie zdrowia w walce z COVID-19 pokazały, jak ważne jest dla nich wspólne dobro. O tych i innych tematach będzie można posłuchać podczas XX Kongresu Public Relations w Rzeszowie.