Jakie są najważniejsze elementy procesu ofertowania SEO? Które decydują o jego skuteczności, a w konsekwencji o dobrej współpracy projektowej z partnerem? Temat jest istotny, ponieważ odpowiednio przeprowadzone ofertowanie pozwala ustalić optymalny zakres działań, dopasowany do potrzeb, możliwości i oczekiwań klienta.Najlepsze reguły w obszarze ofertowania usług SEO zostały zawarte w opublikowanym niedawno „Zbiorze dobrych praktyk SEO”. Opracowała je grupa robocza SEM działająca w ramach IAB Polska. Jako kluczowe elementy wytypowano:
transparentność zakresu proponowanych usług i produktów,
zrozumiałe opisanie sposobu rozliczeń i warunków ewentualnego rozwiązania umowy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.