Młodzi poważniej traktują temat pandemii – wyniki badania ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 5
22.06.2020

Młodzi poważniej traktują temat pandemii – wyniki badania ARC Rynek i Opinia

Mimo niemal całkowitego odmrożenia gospodarki i życia codziennego po pandemii młodzi ludzie z większą ostrożnością niż starsi podchodzą do tematu Covid-19. Częściej niż inne grupy wiekowe chcą ograniczyć wizyty w dużych sklepach ze względu na ryzyko zarażenia. Częściej też uważają, że proces odmrażania gospodarki przebiega zbyt szybko.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54721 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 czerwca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.06.2020

CSR istotny jak nigdy wcześniej – eksperci będą o nim dyskutować podczas XX Kongresu PR

Jak podaje raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”, w ubiegłym roku o około 10% zwiększyła się liczba działań CSR podejmowanych przez polskie przedsiębiorstwa. Rok 2020 postawił przed biznesem nowe wyzwania. Mobilizacja wielu firm i zaangażowanie się w pomoc służbie zdrowia w walce z COVID-19 pokazały, jak ważne jest dla nich wspólne dobro. O tych i innych tematach będzie można posłuchać podczas XX Kongresu Public Relations w Rzeszowie.