Rozliczenie za efekt? Abonament? Czy to jedyne możliwe modele rozliczeń usług SEO? Na który się zdecydować i o co zadbać, aby obie strony umowy były zadowolone? Przestrzeganie dobrych praktyk podnosi zaufanie do tego rodzaju usług, a przy tym pozytywnie wpływa na komfort pracy specjalistów tej branży.Na rynku usług pozycjonerskich funkcjonuje obecnie kilka różnych form rozliczenia usług SEO. Każda z nich ma swoje wady i zalety zarówno dla agencji, jak i ich klientów. W zależności od potrzeb, celu działań oraz budżetów obie strony wypracowują najkorzystniejsze rozwiązanie.
W tej kwestii branża SEO z każdym rokiem staje się coraz bardziej elastyczna.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.