Raportowanie i rozliczenia usług SEO – realia i dobre praktykiRaportowanie i rozliczenia usług SEO – realia i dobre praktykiRaportowanie i rozliczenia usług SEO – realia i dobre praktykiRaportowanie i rozliczenia usług SEO – realia i dobre praktyki
Wybierzmy model rozliczeń i jasno raportujmy koszty (fot. Pixabay)

Raportowanie i rozliczenia usług SEO – realia i dobre praktyki

Raportowanie i rozliczenia usług SEO – realia i dobre praktyki
Adrianna Napiórkowska

Adrianna Napiórkowska

-

senior SEO specialist, Up & More

Adrianna Napiórkowska

Adrianna Napiórkowska

senior SEO specialist, Up & More

Ma 8-letnie doświadczenie zawodowe. Karierę rozpoczynała w agencji Emarketing Experts jako młodszy specjalista SEO. Była też account managerem w They.pl, prowadząc projekty marketingu 360°. Pracowała dla firm z sektora finansowego, e-commerce oraz usług realizowanych przez mikroprzedsiębiorstwa. Absolwentka administracji na Politechnice Warszawskiej.

Wojciech Bębenek

Wojciech Bębenek

-

starszy specjalista SEO, Up & More

Wojciech Bębenek

Wojciech Bębenek

starszy specjalista SEO, Up & More

Ma ponad 6-letnie doświadczenie zawodowe. Karierę rozpoczynał w Cyrek Digital jako specjalista SEO. W tej firmie oraz w Value Media zajmował się również analityką i kampaniami GoogleAds. Prywatnie fan dobrego kina, seriali i zespołu The Rolling Stones. Absolwent kulturoznawstwa na Uniwersytecie Łódzkim.

Rozliczenie za efekt? Abonament? Czy to jedyne możliwe modele rozliczeń usług SEO? Na który się zdecydować i o co zadbać, aby obie strony umowy były zadowolone? Przestrzeganie dobrych praktyk podnosi zaufanie do tego rodzaju usług, a przy tym pozytywnie wpływa na komfort pracy specjalistów tej branży.

Na rynku usług pozycjonerskich funkcjonuje obecnie kilka różnych form rozliczenia usług SEO. Każda z nich ma swoje wady i zalety zarówno dla agencji, jak i ich klientów. W zależności od potrzeb, celu działań oraz budżetów obie strony wypracowują najkorzystniejsze rozwiązanie.

W tej kwestii branża SEO z każdym rokiem staje się coraz bardziej elastyczna.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się