0 0 0 0 0 16.10.2018Sarsa dołącza do „Team Huawei”Sarsa została nowym członkiem „Team Huawei” – grupy influencerów związanych z marką i używających na co dzień jej produktów. Wokalistka dołączyła do tej grupy na kilka dni przed globalną premierą nowych smartfonów z serii Mate 20.
0 0 0 0 0 15.10.2018Amazon zrezygnował z modułu AI. Odkrył, że dyskryminuje on kobietyPrace nad algorytmem Amazon rozpoczął w 2014 r. Zadaniem modułu AI była analiza CV i zautomatyzowanie pierwszych etapów rekrutacji. Okazało się, że algorytm dyskryminował kobiety.
0 0 0 0 0 15.10.2018Bank Millennium, Grupa Lotos i MediaCom Warszawa nowymi członkami IAA PolskaZarząd IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy przyjął do grona swoich członków dwóch kolejnych reklamodawców i dom mediowy. To Bank Millennium, Grupa Lotos i MediaCom Warszawa.
2 0 0 0 0 15.10.2018„Chwyć i jedz” – kampania BakallanduMarka Bakalland rozpoczęła kampanię reklamową nowej linii bakalii przekąskowych. Hasło „Chwyć i jedz” odnosi się do zmieniającego się stylu życia Polaków, silnie akcentując użyteczność bakalii jako codziennej przekąski.
0 0 0 0 0 15.10.2018Farmona wybrała CreativeHarder Group15 października rozpoczęła się współpraca między Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona a CreativeHarder Group. Agencja zajmie się prowadzeniem komunikacji marki w mediach społecznościowych.
3 3 0 0 0 15.10.2018Joanna Jędrzejczyk i Artur „Kornik” Sowiński jako „Pogromcy złośliwości” w kampanii Fundacji Cancer Fighters i CityFitZłośliwe komentarze w Internecie? Każdy widział ich całe mnóstwo. A może i sam kilka napisał? Do hejterów przemówili „Pogromcy złośliwości”, czyli Joanna Jędrzejczyk i Artur „Kornik” Sowiński. Zawodnicy MMA włączyli się w akcję Fundacji Cancer Fighters i sieci klubów fitness CityFit. Wspierają tym samym dzieci walczące z chorobą nowotworową.
1 0 0 0 0 15.10.2018Kropki czy dziury? Sery Serenada promują się w telewizjiFirma Spomlek przeprowadziła lifting opakowań serów Serenada. Zmianie towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.
0 25 0 0 0 15.10.2018Żel do piersi obwisłych, zezowatych i silikonowych w kampanii Fundacji Rak’n’RollPolki nie badają piersi. Boją się wyniku, ale też wstydzą się swoich biustów. W zmianie nastawienia do tego tematu ma im pomóc nowy produkt – żel dopasowany do każdego kształtu piersi, którego wystarczy użyć raz w roku. Pomocny ma być również bot o nazwie Booblabla dostępny na Messengerze. Fundacja Rak’n’Roll rozpoczyna kampanię społeczną zachęcającą do badania piersi.
0 0 0 0 0 15.10.2018ZFPR podnosi wymagania dla swoich członków28 września odbyło się nadzwyczajne walne zgromadzenie członków Związku Firm Public Relations. Przegłosowano na nim zmiany w statucie odnoszące się do minimalnych wymagań dla agencji członkowskich.
0 0 0 0 0 15.10.2018ING Bank Śląski wybrał Gong do obsługi w InterneciePrzetarg na kompleksową obsługę ING Banku Śląskiego w Internecie wygrała agencja Gong. Będzie odpowiedzialna za całość komunikacji marki online.