ING Bank Śląski wybrał Gong do obsługi w Internecie
  • 0
  • 0
15.10.2018

ING Bank Śląski wybrał Gong do obsługi w Internecie

Przetarg na kompleksową obsługę ING Banku Śląskiego w Internecie wygrała agencja Gong. Będzie odpowiedzialna za całość komunikacji marki online.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

15 października 2018

12 października 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
12.10.2018

Wykorzystywanie w reklamach brand heroes może przynieść długoterminowe wzrosty i oszczędności mediowe. Wyniki badania

Konsekwentne użycie brand heroes i powtarzalnych motywów w reklamach znacząco podnosi reakcje emocjonalne odbiorców. Poprawia także rozpoznawalność marki. Daje też szansę na długoterminowe wzrosty – pokazuje badanie firmy System1. Obecnie jednak tylko 10% wszystkich wydatków na reklamę telewizyjną jest przeznaczanych na tego typu działania.