„Chwyć i jedz” – kampania Bakallandu
  • 2
  • 0
15.10.2018

„Chwyć i jedz” – kampania Bakallandu

Marka Bakalland rozpoczęła kampanię reklamową nowej linii bakalii przekąskowych. Hasło „Chwyć i jedz” odnosi się do zmieniającego się stylu życia Polaków, silnie akcentując użyteczność bakalii jako codziennej przekąski.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47516 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

15 października 2018

  • 3
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
15.10.2018

Joanna Jędrzejczyk i Artur „Kornik” Sowiński jako „Pogromcy złośliwości” w kampanii Fundacji Cancer Fighters i CityFit

Złośliwe komentarze w Internecie? Każdy widział ich całe mnóstwo. A może i sam kilka napisał? Do hejterów przemówili „Pogromcy złośliwości”, czyli Joanna Jędrzejczyk i Artur „Kornik” Sowiński. Zawodnicy MMA włączyli się w akcję Fundacji Cancer Fighters i sieci klubów fitness CityFit. Wspierają tym samym dzieci walczące z chorobą nowotworową.

  • 0
  • 25
  • 0
  • 0
  • 0
15.10.2018

Żel do piersi obwisłych, zezowatych i silikonowych w kampanii Fundacji Rak’n’Roll

Polki nie badają piersi. Boją się wyniku, ale też wstydzą się swoich biustów. W zmianie nastawienia do tego tematu ma im pomóc nowy produkt – żel dopasowany do każdego kształtu piersi, którego wystarczy użyć raz w roku. Pomocny ma być również bot o nazwie Booblabla dostępny na Messengerze. Fundacja Rak’n’Roll rozpoczyna kampanię społeczną zachęcającą do badania piersi.