1 0 0 0 0 10.10.2018„Kobieca historia. Siła i piękno” – e-book Dermiki z udziałem laureatek konkursuMarka kosmetyczna Dermika przygotowała e-book podsumowujący akcję „Kobieca historia. Siła i piękno”. Od maja do lipca zachęcała kobiety do udziału w konkursie. Uczestniczki opowiadały o momentach, w których poczuły się piękne i silne. Efektem było ponad 500 historii.
0 4 0 0 0 10.10.2018„Stolica do sześcianu” – Microsoft ogłasza konkurs na zaprojektowanie parku w grze „Minecraft”„Jak powinien wyglądać Park Centralny w Warszawie?” – takie pytanie postawił przed dziećmi polski oddział Microsoftu. W ramach akcji „Stolica do sześcianu” firma wraz z MindCloud zachęca młodych graczy do zbudowania z charakterystycznych bloków „Minecrafta” ich własnej wizji parku przed Pałacem Kultury i Nauki. Konkurs potrwa do 30 października. Wyniki zostaną ogłoszone 3 listopada.
0 0 0 0 3 10.10.2018UOKiK porównał jakość produktów oferowanych konsumentom z Polski i Europy ZachodniejUOKiK sprawdził jakość 101 produktów oferowanych konsumentom z Polski i Europy Zachodniej. Istotne różnice dotyczyły 12. Na przykład chipsy niemieckie smażono na oleju słonecznikowym, polskie – na palmowym.
0 1 0 0 0 9.10.2018Australijczycy protestowali przeciwko reklamie. Oświetlili ją smartfonami, by była niewidocznaNa budynku opery w Sydney pojawiła się świetlna reklama konnych wyścigów Everest. Setki osób zebrały się przed budynkiem i oświetlały go smartfonami, by kreacja nie była widoczna. Zebrani skandowali przy tym: „Nie na sprzedaż!”.
1 4 0 0 0 9.10.2018Uber Eats dostarczy nową powieść Harukiego Murakamiego11 października w aplikacji Uber Eats w Warszawie będzie można zamówić najnowszą powieść Harukiego Murakamiego. Książka będzie dostępna w aplikacji przed wprowadzeniem jej do oficjalnej sprzedaży w księgarniach. Będzie kosztowała symboliczną złotówkę.
1 0 0 0 0 9.10.2018Getin Bank przekonuje, że warto oszczędzać systematycznieGetin Bank rozpoczął nową odsłonę kampanii konta oszczędnościowego. Jej bohaterem ponownie jest Tomek, „człowiek z zasadami”, znany widzom z poprzednich edycji. W reklamie marka w humorystyczny sposób przekonuje, że warto odkładać.
1 2 0 0 0 9.10.2018Polscy skoczkowie narciarscy dołączają do drużyny RenaultKamil Stoch, Piotr Żyła, Dawid Kubacki i Maciej Kot – polscy medaliści igrzysk olimpijskich i mistrzostw świata w skokach narciarskich wystąpią w kampanii promującej modele SUV marki Renault. Celem akcji jest zachęcenie odbiorców do poznania cech modeli, a także do skorzystania ze specjalnej oferty.
0 0 0 0 0 9.10.2018Almi Decor rozstrzygnęło przetarg na działania onlinePrzetarg na działania marketingu internetowego Almi Decor wygrało Result Media. Głównym celem agencji będzie zwiększenie sprzedaży na stronie WWW marki wnętrzarskiej.
0 1 0 0 0 9.10.2018Carrefour Polska uruchamia Scan & Go w 28 nowych miastachCarrefour Polska rozszerzył dostępność usługi Scan & Go o ponad 30 nowych hiper- i supermarketów w całej Polsce. Usługa pozwala klientom na samodzielne skanowanie produktów oraz szybką płatność za zakupy bez potrzeby wykładania produktów na taśmę. Od 2017 r. usługa dostępna była w pięciu sklepach w Warszawie.
0 1 0 0 0 9.10.2018Koniec Google+. Platforma zamyka się po tym jak ujawniono lukę w jej zabezpieczeniachGoogle ogłosił, że zamknie platformę Google+. Ma to związek z ujawnieniem przez „The Wall Street Journal”, że wiosną 2018 r. firma wykryła lukę w zabezpieczeniach. Dane blisko pół miliona użytkowników mogły zostać przejęte przez niepowołane osoby.