Kropki czy dziury? Sery Serenada promują się w telewizji
  • 1
  • 0
15.10.2018

Kropki czy dziury? Sery Serenada promują się w telewizji

Firma Spomlek przeprowadziła lifting opakowań serów Serenada. Zmianie towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 października 2018

  • 0
  • 25
  • 0
  • 0
  • 0
15.10.2018

Żel do piersi obwisłych, zezowatych i silikonowych w kampanii Fundacji Rak’n’Roll

Polki nie badają piersi. Boją się wyniku, ale też wstydzą się swoich biustów. W zmianie nastawienia do tego tematu ma im pomóc nowy produkt – żel dopasowany do każdego kształtu piersi, którego wystarczy użyć raz w roku. Pomocny ma być również bot o nazwie Booblabla dostępny na Messengerze. Fundacja Rak’n’Roll rozpoczyna kampanię społeczną zachęcającą do badania piersi.