Farmona wybrała CreativeHarder Group
  • 0
  • 0
15.10.2018

Farmona wybrała CreativeHarder Group

15 października rozpoczęła się współpraca między Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona a CreativeHarder Group. Agencja zajmie się prowadzeniem komunikacji marki w mediach społecznościowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47516 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

15 października 2018

  • 3
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
15.10.2018

Joanna Jędrzejczyk i Artur „Kornik” Sowiński jako „Pogromcy złośliwości” w kampanii Fundacji Cancer Fighters i CityFit

Złośliwe komentarze w Internecie? Każdy widział ich całe mnóstwo. A może i sam kilka napisał? Do hejterów przemówili „Pogromcy złośliwości”, czyli Joanna Jędrzejczyk i Artur „Kornik” Sowiński. Zawodnicy MMA włączyli się w akcję Fundacji Cancer Fighters i sieci klubów fitness CityFit. Wspierają tym samym dzieci walczące z chorobą nowotworową.

  • 0
  • 25
  • 0
  • 0
  • 0
15.10.2018

Żel do piersi obwisłych, zezowatych i silikonowych w kampanii Fundacji Rak’n’Roll

Polki nie badają piersi. Boją się wyniku, ale też wstydzą się swoich biustów. W zmianie nastawienia do tego tematu ma im pomóc nowy produkt – żel dopasowany do każdego kształtu piersi, którego wystarczy użyć raz w roku. Pomocny ma być również bot o nazwie Booblabla dostępny na Messengerze. Fundacja Rak’n’Roll rozpoczyna kampanię społeczną zachęcającą do badania piersi.