0 1 0 0 0 26.10.2018Kellogg’s wspiera młodzież LGBTQ specjalną edycją płatkówMarka płatków śniadaniowych Kellogg’s przygotowała specjalną edycję produktów z okazji amerykańskiego Spirit Day. Chce w ten sposób wspierać młode osoby LGBTQ. Akcja prowadzona jest we współpracy z Gay & Lesbian Alliance Against Defamation.
1 0 0 0 0 26.10.2018„Work-life balance? Pomorskie!” – kampania promująca regionW nowej kampanii wizerunkowo-rekrutacyjnej firmy działające w województwie pomorskim i Agencja Rozwoju Pomorza zachęcają specjalistów z innych regionów do przeprowadzki. Crossmediowe działania pokazują walory tego obszaru. Zwłaszcza możliwość zachowania równowagi pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym.
0 0 0 0 0 26.10.2018Selgros Cash & Carry wybrał dom mediowyTransgourmet Polska nawiązał współpracę z Carat Polska. W jej ramach dom mediowy kupuje media do kampanii marki Selgros Cash & Carry.
1 13 0 0 0 25.10.2018Murale reklamowe i reklamy w przestrzeni publicznej – raport Kantar Public dla Good LookingJakich reklam jest w naszym otoczeniu za dużo? Jak przepisy powinny regulować kwestię reklam OOH w przestrzeni publicznej? Czy w miastach jest miejsce na reklamy w formie murali? Odpowiedzi na te i inne kwestie przynosi ogłaszany dziś raport Kantar Public „Reklama w przestrzeni publicznej”.
0 5 0 0 0 25.10.2018Miejska zieleń zamiast reklam w WarszawieNa warszawskich ulicach stanęły przezroczyste słupy reklamowe. Pojawiły się w nich trawy, bluszcze, paprocie i ozdobne mchy. Można je zobaczyć m.in. przy ul. Marszałkowskiej i pl. Trzech Krzyży. To akcja Zarządu Zieleni m. st. Warszawy na pożegnanie lata.
0 0 0 0 0 25.10.2018Reebok buduje wewnętrzny zespół do współpracy z influenceramiReebok jest w trakcie tworzenia wewnętrznego działu, który zajmie się współpracą z internetowymi influencerami. Marka mianowała właśnie Purvi Patel na stanowisko senior manager of influencer marketing and operations.
0 4 0 0 0 25.10.2018Generacja Z na zakupach w Internecie – raport Trusted ShopsZakupy online to chleb powszechni dla Polaków reprezentujących generację Z. Jak wynika z badania SW Research przygotowanego na zlecenie Trusted Shops, 84% Polaków w wieku 18–24 lata, mających dostęp do Internetu, kupuje online przynajmniej raz w miesiącu. Co trzeci ankietowany robi zakupy co najmniej raz w tygodniu.
0 1 0 0 0 25.10.2018Uniqa Polska wybrała Cube GroupUniqa Polska rozstrzygnęła dwa przetargi na działania w Internecie promujące ubezpieczenia majątkowe i komunikacyjne dla klientów indywidualnych. Wygrała je agencja Cube Group.
3 2 0 0 0 25.10.2018Olga Bołądź, Wojciech Zieliński i Marek Siudym w kryminalnym serialu marki Ballantine’sMarka Ballantine’s stworzyła kolejny internetowy serial kryminalny. Opowieść osnuta jest wokół procesu powstawania whisky. W filmie występują m.in.: Olga Bołądź, Wojciech Zieliński i Marek Siudym.
0 0 0 0 0 25.10.2018Brand manager na wagę złota. Badanie firmy HRK FMCGCoraz więcej firm z branży FMCG, które poszukują doświadczonych brand managerów, boryka się z problemem pozyskania kandydatów mających właściwe kompetencje. Z czego to wynika? I jakie plany mają dziś kierownicy ds. marki, jeśli 75% z nich deklaruje, że są otwarci na nowe wyzwania zawodowe? Sprawdziła to firma HRK FMCG.