Brand manager na wagę złota. Badanie firmy HRK FMCG
  • 0
  • 0
25.10.2018

Brand manager na wagę złota. Badanie firmy HRK FMCG

Coraz więcej firm z branży FMCG, które poszukują doświadczonych brand managerów, boryka się z problemem pozyskania kandydatów mających właściwe kompetencje. Z czego to wynika? I jakie plany mają dziś kierownicy ds. marki, jeśli 75% z nich deklaruje, że są otwarci na nowe wyzwania zawodowe? Sprawdziła to firma HRK FMCG.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50887 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

25 października 2018

24 października 2018

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
24.10.2018

Dzieci bardziej niż słodycze cenią czas spędzony z urządzeniem mobilnym – raport „Moje pierwsze urządzenie”

Rodzice czują się winni z powodu ilości czasu, który spędzają w Internecie na oczach swoich dzieci. Najmłodsi zaś nie mają skrupułów, żeby udzielić im reprymendy. 73% respondentów sondażu zdaje sobie sprawę, że dają zły przykład, spędzając za dużo czasu online. Trzech na dziesięciu zostało za to upomnianych przez własne dzieci – pokazało badanie firmy Edelman Intelligence na zlecenie Norton by Symantec.