W Polsce firmy nie komunikują się z osobami LGBT
  • 0
  • 0
18.09.2018

W Polsce firmy nie komunikują się z osobami LGBT

W Polsce praktycznie nie istnieją kampanie reklamowe kierowane do przedstawicieli mniejszości seksualnych. Jak pokazuje badanie firmy Nielsen przygotowane dla „Rzeczpospolitej”, 80% osób LGBT kupowałoby produkty firm, które stawiają na równouprawnienie i różnorodność.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47648 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Andersen

1 rok temu

Po cóż miałbym kierować swoje kampanie do osób lgbt, skoro dla mojej usługi czy produktu, orientacja klienta jest nieistotna?

Czy mam zacząć sztucznie dzielić klientów w reklamach?
Co mi przyniesie takie głupie działanie?

18 września 2018

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 1
18.09.2018

Współczesne oblicze kampanii promocyjnych miast i regionów. Wkrótce VIII Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

Promocja miasta czy regionu przestała być piętą achillesową samorządów. Coraz częściej realizowane projekty są dobrze przemyślane i spójne z tym, co ma do zaoferowania region. Jak efektywnie realizować projekty promocyjne, aby osiągnąć zaplanowane rezultaty przy jednoczesnej rentowności? Będą o tym rozmawiać zgromadzeni na VIII Kongresie Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, który odbędzie się w Rzeszowie 25 i 26 października.