0 2 0 0 0 28.04.2017Trzy nagrody European Search Awards 2017 dla agencji BluerankRozstrzygnięto konkurs European Search Awards 2017. Bluerank jako jedyna polska agencja zdobyła trzy nagrody, w tym dwie za kampanię realizowaną dla marki Rainbow.
0 2 0 0 0 28.04.201770 proc. zakupów w e-sklepach opłacono przez Internet. Analiza ShoperaKlienci podczas zakupów najchętniej dokonują płatności online, choć wciąż duża część e-sklepów nie umożliwia takiego sposobu płacenia. Platforma Shoper przeanalizowała, jakie metody płatności są najczęściej wykorzystywane w polskim e-commerce.
0 3 0 0 0 28.04.2017„Gramy lepiej niż wyglądamy” – dziennikarze Muzo.FM w reklamach OOHZ początkiem maja wystartuje kampania promocyjna radia Muzo.FM. Działania pod hasłem „Gramy lepiej niż wyglądamy” prowadzone będą na outdoorze oraz w mediach społecznościowych.
3 1 0 0 0 28.04.2017Kampania reklamowa Intela z Sereną Williams, Jimem Parsonsem i Przyszłością (wideo)Intel rozpoczął kampanie reklamowe skierowane do klientów indywidualnych oraz biznesowych. Pojawiają się w nich tenisistka Serena Williams, aktor Jim Parsons, a także postać imieniem Przyszłość.
0 1 0 0 0 28.04.2017Poniedziałki dniami największej aktywności polskich internautów w marcu. Analiza GemiusaW marcu polscy internauci najbardziej aktywni w Sieci byli w poniedziałki, najmniej w soboty. Średnio trzy godziny dziennie przeglądali strony WWW na ekranach komputerów osobistych i laptopów, a prawie godzinę na urządzeniach mobilnych – pokazuje analiza Gemiusa.
1 1 0 0 0 28.04.2017Adidas i Maffashion z konkursem na najlepszą kreację (wideo)Adidas Originals przygotował akcję, w ramach której zachęcał do przygotowania kreacji z ubrań dostępnych w jego nowym sklepie w warszawskiej Arkadii. Klienci następnie mogli nagrać krótki film i wziąć udział w konkursie. Nagrodą były wspólne zakupy z Maffashion.
0 1 0 0 0 27.04.2017Powstało Polskie Stowarzyszenie Influencerów i Osób Aktywnych w Mediach Internetowych26 kwietnia powołano Polskie Stowarzyszenie Influencerów i Osób Aktywnych w Mediach Internetowych. Inicjatorem projektu jest Jerzy Ciszewski, założyciel Ciszewski Public Relations (obecnie MSLGroup Poland).
0 1 0 0 0 27.04.2017Źródła Wiedzy – pierwsze w Polsce badanie o źródłach wiedzy biznesuRozpoczął się projekt Źródła Wiedzy, zainicjowany przez PTBRiO. Ma to być pierwsze w Polsce badanie na temat sposobów, którymi firmy pozyskują wiedzę o konsumentach, produktach, usługach i rynku.
0 3 0 0 0 27.04.2017Smartfony zdradzają, kiedy porzucamy postanowienia noworoczne. Analiza SelectivvAplikacje mobilne pomagają w treningach sportowych i utrzymaniu diety, ale zdradzają również, kiedy nasza wola słabnie. Prawie połowa użytkowników aplikacji prozdrowotnych porzuca postanowienia noworoczne po dwóch miesiącach – wynika z przeprowadzonej przez firmę Selectivv analizy, która objęła 15 mln użytkowników takich aplikacji.
0 7 0 0 0 27.04.2017Wagon Idea Banku w pociągach PKP IntercityIdea Bank uruchomił placówkę bankową w pociągu. To także mobilna przestrzeń coworkingowa dla podróżnych. Wagon Idea Hub Express pojawił się w wybranych składach PKP Intercity.