Espresso

24 października 2018

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.10.2018

Mamy większy wpływ na społeczeństwo jako konsumenci niż jako wyborcy. To pogląd blisko połowy Polaków

W badaniu „The Meaningful Shift” zrealizowanym przez Havas przebadano wewnętrzny konflikt współczesnych kupujących: zamiłowanie do zakupów i posiadania kontra chęć działania na rzecz środowiska i przyszłości ludzi. Raport pokazuje, że konsumenci starają się znaleźć równowagę między poczuciem winy a przyjemnością oraz chcą kupować w sposób bardziej odpowiedzialny.

23 października 2018

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
23.10.2018

„Ścieżki zakupowe polskich konsumentów” – badanie Ipsosu dla Google

W trakcie podejmowania decyzji zakupowej konsumenci korzystają z wielu różnych źródeł informacji na różnych urządzeniach. W ramach badań przeprowadzonych przez Ipsos na zlecenie Google pytano konsumentów z Polski, Czech, Ukrainy i Grecji o 4 kategorie produktów i usług. Polscy konsumenci mają wiele wspólnych nawyków zakupowych z regionalnymi sąsiadami. Badania zidentyfikowały jednak również typowo polskie zachowania.

Poprzednie Następne