0 3 0 0 0 30.07.2018Warszawa z lotu ptaka na graffiti promującym program Planete+Od 23 lipca na warszawskich bulwarach wiślanych podziwiać można graffiti 3D przedstawiające stolicę z nietypowej perspektywy. Projekt powstał w ramach kampanii promocyjnej programu „Polska z góry” stacji Planete+.
0 0 0 0 0 30.07.2018Mike Tyson w filmie FoodCare na 74. rocznicę Powstania Warszawskiego28 lipca w weekendowym wydaniu „New York Timesa” ukazał się materiał na temat Powstania Warszawskiego. Inicjatorem kampanii upamiętniającej rocznicę jego wybuchu jest Wiesław Włodarski, prezes rady nadzorczej FoodCare. Jeden z elementów akcji stanowi film, w którym Mike Tyson mówi o wydarzeniach sprzed 74 lat.
0 1 0 0 0 30.07.2018Farmacja cały czas na czele rankingu najaktywniejszych reklamodawców. Analiza CodemediaRanking najaktywniejszych reklamodawców w pierwszym półroczu 2018 r. ponownie otwierają przedstawiciele farmacji. Zdecydowanym liderem jest Aflofarm z GRP na poziomie 106 321. Za nim plasuje się Polpharma (GRP 55 845) – pokazuje analiza domu mediowego Codemedia. Ranking zamyka firma Orange z GRP 26 730.
0 0 0 0 0 27.07.2018Sprzedaż Barbie rośnie, a mimo to Mattel zwalnia 2,2 tys. pracownikówGłównym powodem zwolnień w Mattelu jest bankructwo sieci sklepów z zabawkami Toys „R” Us. O ile sprzedaż flagowej marki Barbie rosła, o tyle inne brandy z portfolio firmy nie radziły sobie już tak dobrze.
0 0 0 0 0 27.07.2018Więzienne rewolucje – Magda Gessler promuje serial „Orange is the New Black”Na 27 lipca Netflix zaplanował premierę 6. sezonu „Orange is the New Black”. Serwis przygotował krótki film promujący serial. Wystąpiła w nim Magda Gessler.
0 0 0 0 0 27.07.2018Facebook z rekordowymi spadkami na giełdzie. W ciągu jednego dnia stracił na wartości 120 mld dolarówCena akcji Facebooka w jeden dzień spadła o około 18 proc. Tym samym 26 lipca kapitalizacja spółki skurczyła się o rekordowe 120 mld dol.
0 0 0 0 0 27.07.2018Jak młodzi konsumują newsy? Analiza BBCBrytyjska stacja BBC przeanalizowała internetowe newsy – zarówno tekstowe, jak i w formie wideo. Sprawdziła, które z nich najbardziej angażują osoby w wieku 18–26 lat.
0 4 0 0 0 27.07.2018Warszawska kampania społeczno-edukacyjna dotycząca śmiecenia nad WisłąNadwiślańskie plaże i bulwary w Warszawie stały się niezwykle popularnym miejscem relaksu i zabawy. Aby móc w pełni korzystać z uroków tej wspólnej przestrzeni, należy o nią stale dbać. Jak to zrobić? Tegoroczna kampania edukacyjna Dzielnicy Wisła pod hasłem „To się nosi nad Wisłą” promuje dobre praktyki.
0 1 0 0 2 26.07.2018Coca-Cola wprowadza na polski rynek markę napojów na bazie roślinCoca-Cola w Polsce rozszerza obecność w sektorze FMCG. Wprowadza markę AdeZ. To napoje na bazie roślin.
0 0 0 0 0 26.07.2018OSM Piątnica wybrała agencję marketingowąPrzetarg Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy wygrała agencja Plej. Szczegółowy zakres współpracy zostanie doprecyzowany.