Rozmyty Big Mac na outdoorze w kampanii McDonald’s
  • 0
  • 3
4.04.2019

Rozmyty Big Mac na outdoorze w kampanii McDonald’s

McDonald’s rozpoczął kampanię, w której przekonuje, że potrawy z jego menu są na tyle charakterystyczne, że każdy rozpozna je, nie widząc ich dokładnie. Na nośnikach OOH marka umieściła mocno niewyraźnego Big Maca, frytki oraz zestaw Happy Meal.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 kwietnia 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.04.2019

Żurek kontra barszcz biały. „Barometr Providenta” o zwyczajach i wielkanocnych wydatkach Polaków

Niemal połowa Polaków wyda na święta wielkanocne podobną kwotę, jak rok wcześniej. Na ich organizację średnio zamierzamy przeznaczyć 563 zł. To o 43 zł więcej niż w 2018 r. i jednocześnie o 140 zł więcej niż dwa lata temu – pokazuje badanie „Barometr Providenta”. Z deklaracji wynika też, że w tym roku to żurek (60 proc.) będzie częściej serwowanym daniem niż barszcz biały (41 proc.).