Celebryci, aktorzy, znani muzycy to dziś nie tylko bohaterowie masowej wyobraźni, ale też twórcy trendów, traktowani przez opinię publiczną niczym wyrocznie. Dlatego o ile mariaże na linii marka – gwiazda to na ogół same wizerunkowe korzyści, o tyle konflikty mogą zwiastować coraz większe kłopoty.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Ostatnio na Wyspach przekonało się o tym Tesco, które znalazło się na celowniku grup feministycznych UK Feminista i Object. Organizacje sprzeciwiają się sprzedaży w hipermarketach magazynów dla mężczyzn i takiej ich ekspozycji, która na ich widok naraża dzieci.
Do udziału w akcji „Lose the Lad’s Mags” („Porzućcie magazyny dla facetów”) zaproszono Romolę Garai.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.