Celebrytą w logo. Jak gwiazdy atakują i bojkotują markiCelebrytą w logo. Jak gwiazdy atakują i bojkotują markiCelebrytą w logo. Jak gwiazdy atakują i bojkotują markiCelebrytą w logo. Jak gwiazdy atakują i bojkotują marki
Znana postać plus ważny dla niej temat to prawdziwa mieszanka zapalająca (kadr z Tesco Lose The Lads Mags)

Celebrytą w logo. Jak gwiazdy atakują i bojkotują marki

Celebrytą w logo. Jak gwiazdy atakują i bojkotują marki
Joanna Lis

Joanna Lis

-

Joanna Lis

Joanna Lis

Celebryci, aktorzy, znani muzycy to dziś nie tylko bohaterowie masowej wyobraźni, ale też twórcy trendów, traktowani przez opinię publiczną niczym wyrocznie. Dlatego o ile mariaże na linii marka – gwiazda to na ogół same wizerunkowe korzyści, o tyle konflikty mogą zwiastować coraz większe kłopoty.

Ostatnio na Wyspach przekonało się o tym Tesco, które znalazło się na celowniku grup feministycznych UK Feminista i Object. Organizacje sprzeciwiają się sprzedaży w hipermarketach magazynów dla mężczyzn i takiej ich ekspozycji, która na ich widok naraża dzieci.

Do udziału w akcji „Lose the Lad’s Mags” („Porzućcie magazyny dla facetów”) zaproszono Romolę Garai.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się