0 3 0 0 0 14.05.2019Greenpeace na siedzibach PiS i PO z przesłaniem: „Polska bez węgla 2030”Aktywiści Greenpeace protestują przeciwko ignorowaniu kryzysu klimatycznego przez największe polskie partie. Na 12 dni przed wyborami do Parlamentu Europejskiego zasłonili siedziby Prawa i Sprawiedliwości oraz Platformy Obywatelskiej czarnymi transparentami z napisem: „Polska bez węgla 2030”.
0 2 0 0 11 14.05.2019Jak Polacy radzą sobie z niedzielami bez handlu? – raport z badania opinii publicznejNiedziela bez handlu to temat ważny i aktualny dla Polaków, co pokazuje rekordowa liczba wyszukiwań w Internecie. W sobotę, przed ostatnią pracującą niedzielą kwietnia, hasło „niedziela handlowa” było znów na pierwszym miejscu według analizy trendów Google. Od ponad roku pojawia się w każdy weekend w top 10 najpopularniejszych fraz. Ustawowy zakaz handlu wpływa na życie codzienne Polaków. Dowodzą tego wyniki badań przeprowadzonych przez agencje badawcze SW Research i Danae.
0 7 0 0 0 14.05.2019„Po prostu reaguj” – kampania, która uczy, jak odpowiadać na przemoc wobec osób LGBT45 proc. badanych osób z Polski deklaruje, że czułoby pełną empatię dla pary gejów zaatakowanej na ulicy. Tylko jednak 26 proc. z pewnością zareagowałoby w takiej sytuacji. Bierną postawę ma zmienić kampania „Po prostu reaguj” organizowana przez stowarzyszenia Lambda Warszawa i Miłość Nie Wyklucza.
0 4 0 0 0 14.05.2019Wspólna kampania Sizeera i Nike promująca buty Air Max 720„Just Go Bigger” – hasło promocyjne butów Air Max 720 stało się inspiracją dla wspólnej kampanii Sizeera i Nike. Głównym motywem, na którym skupiają się działania, jest poduszka gazowa umieszczona w tym modelu.
0 0 0 0 0 14.05.2019PlayStation wybrało agencję GongPrzetarg na długofalową obsługę marki PlayStation w obszarze strategii, koncepcji i realizacji wygrała agencja Gong (Group One). Współpraca ruszyła z początkiem maja.
0 1 0 0 0 13.05.2019Zdjęcie USG w reklamie naleśników na Dzień MatkiSieć naleśnikarni IHOP (The International House of Pancakes) w amerykański Dzień Matki (w tym roku to 12 maja) zamieściła na Twitterze post ze zdjęciem USG. Ukazuje on stos naleśników umieszczony w ludzkim ciele. Wzbudziło to niesmak wielu internautów.
0 4 0 0 0 13.05.2019300 mln zł zainwestowane w reklamę branży farmaceutycznej. Raport IMMInstytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży farmaceutycznej w kwietniu 2019 r. Branża ta ogółem przeznaczyła 311,6 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.
0 7 0 0 0 13.05.2019Spot Kamili Gasiuk-Pihowicz wyreżyserowany przez Joannę Kos-Krauze26 maja odbędą się wybory do Parlamentu Europejskiego. Spot wyborczy zaprezentowała Kamila Gasiuk-Pihowicz. Wideo wyreżyserowała Joanna Kos-Krauze.
0 4 0 0 0 13.05.2019Fronczewski, Zamachowski, Holland, Ferency, Tym, Kędzierski i Wieniu żałują, że nie są z Wielkopolski. Spot wyborczy Michała Wawrykiewicza„Szkoda, że nie jestem z Wielkopolski” – żałują m.in. Piotr Fronczewski, Zbigniew Zamachowski, Agnieszka Holland, Stanisław Tym, Adam Ferency, Magdalena Schejbal, Piotr Zelt, Piotr Kedzierski i Wienio. Jak deklarują, gdyby byli, głosowaliby w wyborach do PE na Michała Wawrykiewicza, adwokata, współtwórcę inicjatywy „Wolne sądy”. W maju ruszyła kampania teaserowa pod hasłem „Szkoda, że nie jestem z Wielkopolski”.
0 0 0 0 0 13.05.2019Shoper pozyskał inwestoraFundusz V4C Poland Plus zarządzany przez Value4Capital inwestuje w firmę Dreamcommerce. Właściciel marki Shoper dzięki sprzedaży udziałów w firmie planuje kontynuowanie ekspansji na niezagospodarowane dotąd segmenty rynku. Chce rozwijać zakres oferowanych usług premium dla największych sklepów.