1 26 0 0 0 29.11.2018Huawei pokazał, jak brzmi zorza polarnaHuawei zainicjował projekt „Sound of Light”. W jego ramach zorza polarna zamieniona została przez artystów w symfonię i widowisko. Wykorzystano przy tym rozwiązania sztucznej inteligencji, które obecne są w procesorze smartfona. Premierowe wykonanie utworu miało miejsce 28 listopada w wiedeńskiej sali koncertowej Musikverein. Zagrała go Synchron Stage Orchestra pod batutą Jamesa Shearmana.
0 2 0 0 0 29.11.2018Znamy zwycięzców konkursu Young Creatives Integrated Comepetition Eurobest 201824 listopada w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie odbył się finał międzynarodowego Young Creatives Integrated Competition. Nagrodę główną zdobył zespół w składzie Thomas Jørgensen Parastatidis oraz Magnus Mynderup-Bjørnshave reprezentujący agencję Robert Boisen & Like-Minded z Danii.
0 0 0 0 2 29.11.2018Kolejny globalny reklamodawca zmienia zasady współpracy z influencerami. Kellogg’s nie będzie już płacił za zasięgKellogg's rezygnuje z zasięgu jako kryterium współpracy z influencerami. Wszystko przez fałszywych obserwujących, którzy są plagą influencer marketingu. Niedawno podobną politykę ogłosiły inne globalne marki.
0 4 0 0 0 29.11.2018Xiaomi nawiązało partnerstwo strategiczne z Ikeą28 listopada, podczas dorocznej konferencji MIDC, Xiaomi ogłosiło rozpoczęcie strategicznej współpracy z Ikeą. Od grudnia tego roku w Chinach inteligentne produkty oświetleniowe Ikei zostaną podłączone do platformy IoT Xiaomi.
0 0 0 0 0 29.11.2018Retail Institute podsumowuje Black Friday 2018 w centrach handlowychBlack Friday, czyli czarny piątek, organizowany jest w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Wielkiej Brytanii co roku w piątek po Święcie Dziękczynienia. Uznawany jest w Ameryce Północnej za dzień największych wyprzedaży i obniżek cen oraz start przedświątecznych zakupów. W Polsce znany szerzej od 2016 r. powoli zyskuje na popularności. Retail Institute podsumował ten dzień w centrach handlowych.
0 4 0 0 0 29.11.2018Gemius wprowadza jednoźródłową analizę kampanii prowadzonych jednocześnie off- i onlineJaki zasięg kampania na Facebooku czy YouTube dobudowała do komunikacji w telewizji? To jedno z wielu pytań, na które ma odpowiadać GemiusPostBuy. Jest to nowe narzędzie, które umożliwia jednoźródłowy pomiar kampanii reklamowych prowadzonych równocześnie w mediach tradycyjnych i online.
0 0 0 0 0 29.11.2018Cykl „Imagination Day”: rusza druga edycja wspólnego projektu TVN Media oraz SARCykl „Imagination Day” to wspólny projekt biura reklamy TVN Media oraz Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Jego celem jest promowanie wiedzy i inspiracji w dziedzinie marketingu.
0 10 0 0 0 29.11.2018W Łodzi powstała instalacja ceramiczna z płytek marki ParadyżNa bocznej ścianie budynku przy ul. Zachodniej 93 w Łodzi pojawiła się ceramiczna instalacja. Powstała z dziewięciuset elementów. W projekt zaangażowali się: Ceramika Paradyż, Łódzkie Centrum Wydarzeń, artysta Bartosz Bojarczuk z IllCat Studio oraz Łódź Design Festival.
0 0 0 0 0 29.11.2018PKN Orlen oficjalnym partnerem zespołu Formuły 1 Williams Martini RacingPKN Orlen poinformował, że został oficjalnym partnerem zespołu Formuły 1 Williams Martini Racing. Logotyp firmy znajdzie się na bolidach oraz kombinezonach zawodników występujących w wyścigach.
0 28 0 0 1 29.11.2018Nagrody IAB Mixx Awards 2018 rozdaneJuż po raz dwunasty do rąk laureatów trafiły nagrody w IAB Mixx Awards – konkursie branży interaktywnej na najlepsze kampanie z udziałem Internetu. Statuetki w 16 kategoriach wręczono podczas gali, która odbyła się 28 listopada w Warszawie. Najwięcej statuetek – siedem – otrzymała agencja Gong. Podczas wydarzenia zostały także przyznane nagrody za dokonania.