0 1 0 8.10.2019Plista wprowadza system do samodzielnego zakupu reklamy natywnejReklamodawcy mogą skorzystać z samoobsługowego systemu do zakupu reklamy natywnej online. Plista, marka GroupM, oferuje platformę do samodzielnego planowania, zakupu i monitorowania efektów kampanii. Oferta skierowana jest przede wszystkim do małych i średnich klientów.
0 0 0 8.10.2019UOKiK apeluje do firm telekomunikacyjnych, by rzetelnie informowały o rzeczywistej cenie usługPrezentowanie cen z rabatem tak jak cen standardowych to wprowadzanie konsumentów w błąd. Prezes UOKiK apeluje do firm telekomunikacyjnych o to, aby rzetelnie informowały o rzeczywistej cenie usług.
1 2 0 7.10.2019TalentMedia kupuje Gamellon. Razem z LifeTube tworzą grupę LTTMZgodnie z zawartą 7 października umową spółka TalentMedia (należąca do holdingu Mediacap) przejmuje 100 proc. udziałów firmy Gamellon. Wspólnie, razem z LifeTube, spółki tworzą grupę LTTM. W jej skład wchodzą również dwie nowo powstałe marki: HubYT, czyli kreator kampanii z youtuberami oraz Mellon Media – spółka produkująca wideo i własne formaty na YouTube.
0 22 0 7.10.2019Polscy raperzy zachęcają, by wziąć udział w wyborachRuszyła kampania „Olsnienie.eu”. W jej ramach raperzy, w tym Peja, Taco Hemingway, Sokół czy Żabson zachęcają młodych internautów, by 13 października poszli na wybory.
0 0 0 7.10.2019Disney nie będzie emitował reklam NetflixaDisney nie będzie emitował reklam Netflixa w swoich kanałach. Ma to być przejaw eskalacji wojny o subskrybentów między firmami oferującymi streaming wideo. Do takich informacji dotarł „The Wall Street Journal”.
0 1 0 7.10.2019Screen Network podpisał umowę z firmą KantarFirma DOOH Screen Network podpisała umowę z Kantarem. Będzie przekazywać informacje dotyczące prowadzonych przez siebie kampanii reklamowych.
0 0 0 7.10.2019„Zwierzę też człowiek” – jubileuszowy konkurs Galerii Plakatu AMSW 20. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS zadaniem uczestników jest zaprojektowanie plakatu na temat prawa zwierząt do godnego życia. Zwycięskie prace będzie można oglądać na citylightach AMS w całej Polsce w 2020 r.
0 0 0 7.10.2019Social media będą trzecim co do wielkości kanałem reklamowym na świecie. Nieznaczne spowolnienie rynku reklamowego w Polsce. Analiza ZenithAgencja mediowa Zenith obniżyła prognozę wzrostu polskiego rynku reklamowego w 2019 r. z 3,9% do 3,1%, czyli zdecydowanie poniżej prognoz dynamiki PKB. Globalne wydatki na reklamę wzrosną w tym roku o 4,4%. Ich suma zamknie się w kwocie 640 mld dol.
1 9 0 7.10.2019Ibuprom w kampanii OOH nawiązuje do wyborów parlamentarnychIbuprom rozpoczął kampanię reklamową nawiązującą do języka kampanii wyborczej. Komunikacja odnosi się do popularnych haseł wyborczych. Wykorzystano m.in. slogany.: „Twój przeciwbólowy kandydat”, „Jedynka na liście przeciwbólowej”, „Idealny kandydat w walce z bólem”.
0 0 0 7.10.2019Wyprawka szkolna 2019 – zaoszczędzić mogli ci, którzy z zakupami wstrzymali się do września. Analiza DeloitteSiedmiu na dziesięciu rodziców planowało zakupy szkolne w sierpniu. 2% zostawiło je na wrzesień. Czy warto było czekać? Analizę ofert 550 sklepów internetowych przeprowadziła firma Deloitte we współpracy z Dealavo. Co się okazało? Tylko najbardziej wytrwali mogli liczyć na naprawdę atrakcyjne promocje.