300 mln zł zainwestowane w reklamę branży farmaceutycznej. Raport IMM
  • 0
  • 4
13.05.2019

300 mln zł zainwestowane w reklamę branży farmaceutycznej. Raport IMM

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży farmaceutycznej w kwietniu 2019 r. Branża ta ogółem przeznaczyła 311,6 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46545 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

13 maja 2019

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
13.05.2019

Fronczewski, Zamachowski, Holland, Ferency, Tym, Kędzierski i Wieniu żałują, że nie są z Wielkopolski. Spot wyborczy Michała Wawrykiewicza

„Szkoda, że nie jestem z Wielkopolski” – żałują m.in. Piotr Fronczewski, Zbigniew Zamachowski, Agnieszka Holland, Stanisław Tym, Adam Ferency, Magdalena Schejbal, Piotr Zelt, Piotr Kedzierski i Wienio. Jak deklarują, gdyby byli, głosowaliby w wyborach do PE na Michała Wawrykiewicza, adwokata, współtwórcę inicjatywy „Wolne sądy”. W maju ruszyła kampania teaserowa pod hasłem „Szkoda, że nie jestem z Wielkopolski”.