0 1 0 0 0 11.09.2018Kiepskie wyniki Nike po rozpoczęciu kampanii z udziałem Colina Kaepernicka3 września marka Nike rozpoczęła kampanię z udziałem Colina Kaepernicka. O amerykańskim sportowcu zrobiło się głośno, gdy podczas hymnu narodowego przed meczami klęczał, by zaprotestować przeciw rasowej nierówności i brutalności policji. Firma Morning Consult zbadała, jak zaangażowanie do kampanii kontrowersyjnego zawodnika NFL wpłynęło na ocenę marki.
0 0 0 0 0 11.09.2018Nałęczowianka wybrała agencję PrzestrzeńPrzetarg na agencję wiodącą marki Nałęczowianka (Nestle Polska) wygrała Przestrzeń. Zajmie się m.in. wypracowaniem kampanii ATL oraz stworzy nową big idea na najbliższe lata. Będzie też prowadzić proces związany z redesignem oraz wprowadzaniem innowacji.
0 7 0 0 1 11.09.2018Polski Internet w sierpniu 2018 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w sierpniu 2018 r. wyniosła ogółem 27 mln osób. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 22,6 mln osób. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 22,3 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.
2 0 0 0 0 11.09.2018Jak lampka Ikei znalazła nowy dom – sequel słynnej reklamy z 2002 r.16 lat temu Ikea wyemitowała reklamę pod tytułem „Lampa”. Spot zyskał sławę i zdobył nagrodę w Cannes. W 2018 r. kanadyjska Ikea dopisała do tej najsłynniejszej reklamy dalszy ciąg. Z równie zaskakującym zakończeniem, jak w pierwszej wersji.
0 3 0 0 0 10.09.2018Niekandydowanie jako obietnica wyborcza – komitet wyborczy Zaznacz Tutaj ujawnia planyHasło Zaznacz Tutaj nie pojawi się na żadnej karcie do głosowania – ogłosił tak nazwany komitet wyborczy z Mielca. 10 września ujawnił plany: niekandydowanie to obietnica wyborcza jego członków. To samo deklarują też inni utalentowani Polacy. Chcą podniesienia poziomu debaty, gdy liczba rejestrowanych komitetów wyborczych spadła o blisko 30%.
2 0 0 0 0 10.09.2018BZ WBK zmienia się w Santander Bank Polska. Kampania z udziałem Łukasza Nowickiego7 września Bank Zachodni WBK zmienił nazwę na Santander Bank Polska. Zmiana ta jest konsekwencją przynależności banku do Grupy Santander. 10 września wystartowała kampania, w której udział wziął aktor Łukasz Nowicki.
0 1 0 0 0 10.09.2018Dyrektor marketingu Reserved przeprasza za swoją wypowiedź o kobietachMarka Reserved rozpoczęła kampanię „I can boogie” z udziałem Joanny Kulig. Zamysł akcji wyjaśniała Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved. Tłumaczyła, że działania mają zachęcać kobiety do „klasycznego flirtu i sztuki uwodzenia, jak za starych, dobrych czasów (…), w których kobieta była kobietą”. Teraz przeprasza za swoje słowa.
0 2 0 0 0 10.09.2018Polacy przekonują się do mobilnych aplikacji programów lojalnościowych. Badanie ARC Rynek i OpiniaRośnie odsetek osób używających aplikacji mobilnych programów lojalnościowych. Obecnie korzysta z nich 60% uczestników takich programów. Największą zaletą zdaniem użytkowników jest brak konieczności posiadania karty plastikowej. Najczęściej wykorzystywana funkcja to natomiast sprawdzanie aktualnych promocji – wynika z „Monitora programów lojalnościowych” ARC Rynek i Opinia.
1 3 0 0 0 10.09.2018Santander Consumer Bank – nowe logo i Justyna KowalczykOd września w oddziałach i placówkach partnerskich Santander Consumer Banku, na stronie internetowej, profilach społecznościowych, w bankowości online i punktach obsługi można zobaczyć nowe logo: czerwony napis na białym tle. Klient szukający oddziału marki pozna go też po wizerunku Justyny Kowalczyk – ambasadorki brandu.
0 12 0 0 0 10.09.2018Branża handlowa wciąż na prowadzeniu. Raport IMM na temat wydatków reklamowych w sierpniu 2018Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w sierpniu 2018 r. w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. Liderem pozostaje handel.