0 3 0 0 1 6.05.2019Internauci na żywo decydowali o wyglądzie ilustracji w projekcie ReservedMarka odzieżowa Reserved połączyła siły z artystką Renatą Krawczyk. Efektem tej współpracy był live art, który w ostatni weekend kwietnia odbył się na Instastories marki i artystki. Obserwatorzy zadecydowali o finalnym kształcie ilustracji.
1 6 0 0 0 6.05.2019Johnson’s zmienia formułę kosmetyków i rusza z kampanią „Wybierz łagodność”W kwietniu rozpoczęła się ogólnopolska kampania „Wybierz łagodność” marki Johnson’s. Jej tematem jest łagodność jako naczelna wartość zarówno w pielęgnacji skóry niemowląt i stosowanych kosmetykach, jak i w budowaniu relacji oraz komunikacji z dzieckiem.
0 0 0 0 1 6.05.2019Torebki Michaela Korsa w Lidlu?13 maja w ofercie Lidla mają pojawić się torebki marki Michael Kors – podaje portal Wiadomości Handlowe. Mają być one dostępne jedynie w sklepie internetowym.
0 1 0 0 0 6.05.2019Reklama cyfrowa z rekordową wartością 4,5 mld zł. Badanie IAB Polska/PwC AdExW 2018 r. wartość reklamy online wzrosła o ponad 510 mln zł. Przełożyło się to na dynamikę rok do roku na poziomie 13%. W rezultacie padł kolejny rekord wartości, a wydatki na Internet osiągnęły 4,5 mld zł.
0 0 0 0 0 6.05.2019Frisco.pl zobowiązuje się do redukcji plastiku o 50 proc. do końca 2020 r.Rezygnacja z tacek dla wybranych produktów, zwrotne opakowania zbiorcze, zmniejszenie liczby siatek przypadających na każde zakupy, wzrost udziału toreb papierowych oraz zamówienia zero waste. To działania, które zobowiązał się wprowadzić supermarket internetowy Frisco.pl. Firma chce w ten sposób do końca 2020 r. ograniczyć zużycie plastiku o połowę.
0 0 0 0 0 6.05.2019Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybiera Świeżą Bazylię PRPolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała agencję Świeża Bazylia PR. Zajmie się ona organizacją udziału i promocji działań w wydarzeniach ogólnopolskich i regionalnych tematycznie związanych z działalnością PARP.
0 3 0 0 0 6.05.2019Nieidealny zgryz Dani Miller w reklamie szminek domu mody GucciDom mody Gucci wprowadza na rynek linię szminek, której autorem jest Alessandro Michele. W kampanii kosmetyków udział wzięła m.in. punkowa wokalistka Dani Miller, która charakteryzuje się zgryzem dalekim od doskonałości.
0 1 0 0 1 6.05.2019Kantar Marketplace – platforma z badaniami na żądanieFirma Kantar ogłosiła premierę nowej platformy online. Kantar Marketplace będzie oferować badania i wiedzę marketingową na żądanie.
0 1 0 0 0 6.05.2019Hyundai Kona na nośnikach OOHW maju rozpoczęła się kampania promująca nowy model samochodu Hyundai – Kona Electric. Działania prowadzone są na dużych nośnikach OOH.
0 4 0 0 0 6.05.2019Podkarpacie najbardziej fotogenicznym regionem Polski – ruszyła kampania promująca podkarpacką turystykę7 mln wyświetleń – taki ma być minimalny zasięg rozpoczynającej się właśnie kampanii online promującej podkarpacką ofertę turystyczną. Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna wystartowała z akcją pod hasłem „Podkarpackie. Pełne zachwytów”. Grupą docelową działań, które zaplanowano, są pasjonaci fotografii oraz rodziny z dziećmi, przede wszystkim matki.