Espresso

8 lipca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.07.2021

Na świeżym powietrzu i bez tłumów. Pandemia stworzyła nowy model jedzenia na mieście – pokazuje badanie Deloitte

Z ankiety przeprowadzonej w ramach badania „Global State of Consumer Tracker” Deloitte wynika, że sektor gastronomiczny powinien zmierzyć się z nowymi oczekiwaniami klientów, które wyewoluowały w trakcie pandemii. Konsumenci w Polsce i na świecie zapewniają np., że nawet po zakończeniu kryzysu epidemicznego nadal będą unikali tłumów. W stosunku do 2019 r. o ponad jedną trzecią zwiększyła się liczba Polaków, którzy deklarują, że częściej niż przed pandemią będą kupować świeże jedzenie. O 10 proc. zwiększyła się liczba tych, którzy będą zamawiać posiłki na wynos lub z dostawą.

7 lipca 2021

6 lipca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
6.07.2021

Coca-Cola zmniejszy zawartość cukru w napojach o kolejne 10% do 2025 r.

Jako członek Europejskiej Organizacji Producentów Napojów Bezalkoholowych (UNESDA) Coca-Cola zobowiązuje się obniżyć całkowitą zawartość cukru w swoich produktach o dodatkowe 10% do 2025 r. To kolejny krok w ramach zobowiązania na rzecz wspierania kontroli spożywanego cukru. Od 2000 do 2015 r. firmy zjednoczone w ramach UNESDA obniżyły średnią zawartość cukrów o 12% oraz o kolejne 14,6% w latach 2015–2019.

Poprzednie Następne