1 2 0 0 0 5.10.2023„Wódka of Vodkas” – kampania Żubrówki w NiemczechW Niemczech ruszyła właśnie kampania polskiej marki wódki Żubrówka, pod hasłem „Wódka der Vodkas”. Do zakupu ma zachęcać legenda marki, która rozpoczęła się ponad 500 lat temu w dziewiczej puszczy Białowieskiej, wpisanej na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.
0 4 0 0 0 5.10.2023#glosuje23challenge – kampania „Kobiety na wybory” z Woźniak-Starak, Ostrowską, Boczarską, Wyszkoni i GesslerW ostatnich dniach w sieci pojawiają się nagrania z hashtagiem #glosuje23challenge. Za akcją stoi kampania „Kobiety na wybory”. Kampania w zamyśle ma być apolityczna, edukacyjna i pro bono. Jej celem jest zwiększenie udziału kobiet w jesiennych wyborach parlamentarnych.
1 1 0 0 0 5.10.2023„Wczoraj. Dziś. Jutro” – kampania Poczty Polskiej na jubileusz 465-leciaWystartowała jubileuszowa kampania Poczty Polskiej z okazji 465 lat istnienia. Firma odnosi się do najważniejszych wartości i korzyści, jakie oferuje marka.
0 1 0 0 0 5.10.2023 Aktualizacja: 16:0025.01.2024Wystartował konkurs „Design for Future” dla młodych projektantów w branży targowej [konkurs odwołany]Polska Izba Przemysłu Targowego ogłasza drugą edycję konkursu „Design for Future”. Jest to kontynuacja misji PIPT w zakresie rozwijania i odkrywania talentów wśród studentów. Konkurs adresowany jest przede wszystkim do osób z głowami pełnymi pomysłów, sercami bijącymi dla designu oraz wizją przyszłości branży targowej. [konkurs został odwołany 25.01.2024 r.]
0 5 0 0 0 4.10.2023Opublikowano raport „Retail 2023/2024” agencji Spicy MobileEfektem wysokiej inflacji dla większości konsumentów są bardziej zaplanowane i rozważne zakupy. Szukając oszczędności, Polacy zwracają uwagę na cenę i szukają promocji. Agencja Spicy Mobile opublikowała właśnie raport „Retail 2023/2024”.
0 1 0 0 0 4.10.2023Raport „Foresight betting 2040” – prognozy rozwoju sportu i zakładów bukmacherskichPolska Izba Gospodarcza Branży Rozrywkowej i Bukmacherskiej we współpracy z 22 ekspertami świata sportu, biznesu oraz marketingu opracowała raport dotyczący przyszłości sportu i obstawiania zakładów. Analiza opinii pozwoliła na wysnucie trzech prognoz dotyczących najbliższych dwóch dekad rozwoju środowiska sportowego.
0 1 0 0 0 4.10.2023Hard Mtn Dew zorganizuje w Stanach Zjednoczonych wesele z nieznajomymiNagrodą w konkursie Hard Mtn Dew (PepsiCo/The Boston Beer Company) w Stanach Zjednoczonych jest sfinansowanie i organizacja wesela pary, która zgodzi się, by gośćmi byli nieznajomi.
1 1 0 0 0 4.10.2023Kampania reklamowa „Ciepło, cieplej, Ariston”Wystartowała kampania „Ciepło, cieplej, Ariston”. Działania wizerunkowe i produktowe będą prowadzone do stycznia 2024 r. Kampania ma zwiększyć świadomość włoskiej marki pomp ciepła na polskim rynku.
1 1 0 0 0 4.10.2023„Eleplant – maślany smak bez masła” – kampania tłuszczu roślinnegoKoncern Bunge z branży przetwórstwa nasion oleistych promuje swój tłuszcz roślinny Eleplant. Reklama przekonuje, że dzięki produktowi chleb jest chlebszy, ciasto ciastsze, wege wegańsze, a mięso... mięższe.
0 1 0 0 0 4.10.2023Ekrany reklamowe w placówkach Poczty PolskiejW minimum 500 placówkach Poczty Polskiej pojawią się ekrany reklamowe. Wyświetlane będą na nich spoty promocyjne i sprzedażowe PP. Oprócz nich także spoty podmiotów zewnętrznych, które wykupią pakiet emisyjny.