#glosuje23challenge – kampania „Kobiety na wybory” z Woźniak-Starak, Ostrowską, Boczarską, Wyszkoni i Gessler
  • 0
  • 4
5.10.2023

#glosuje23challenge – kampania „Kobiety na wybory” z Woźniak-Starak, Ostrowską, Boczarską, Wyszkoni i Gessler

W ostatnich dniach w sieci pojawiają się nagrania z hashtagiem #glosuje23challenge. Za akcją stoi kampania „Kobiety na wybory”. Kampania w zamyśle ma być apolityczna, edukacyjna i pro bono. Jej celem jest zwiększenie udziału kobiet w jesiennych wyborach parlamentarnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54560 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 października 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.10.2023 Aktualizacja:

Wystartował konkurs „Design for Future” dla młodych projektantów w branży targowej [konkurs odwołany]

Polska Izba Przemysłu Targowego ogłasza drugą edycję konkursu „Design for Future”. Jest to kontynuacja misji PIPT w zakresie rozwijania i odkrywania talentów wśród studentów. Konkurs adresowany jest przede wszystkim do osób z głowami pełnymi pomysłów, sercami bijącymi dla designu oraz wizją przyszłości branży targowej. [konkurs został odwołany 25.01.2024 r.]

4 października 2023