0 1 0 0 0 25.09.2023Prawie połowa Polaków oszczędza na jedzeniu – badanie IpsosAż 45% Polek i Polaków oszczędza na produktach żywnościowych, o kilkanaście punktów procentowych więcej w stosunku do 2021 r. Tak wynika z najnowszego badania Ipsos „Food Trends”.
0 1 0 0 0 24.09.2023InStars – nowa platforma dla influencerów od StreetcomuSpołeczności influencerów zrzeszonych w agencjach Streetcom, Fame Shop i Hash.fm będą funkcjonować na rynku jako InStars. Społeczność influencerów tworzą nano-, mikro- i makroinfluencerzy oraz twórcy contentu działający na platformach TikTok, Meta i YouTube.
0 1 0 0 0 24.09.2023Amazon ogłosił szczegóły pakietu reklamowego w Prime VideoAmazon Prime ogłosił szczegóły pakietu reklamowego w produkcjach telewizyjnych i serialach Prime Video. To usługa streamingu dostępna dla członków programu darmowej dostawy Prime.
1 4 0 0 0 24.09.2023 Aktualizacja: 14:0026.09.2023Gwiazdy apelują do Lidla o poprawę losu kurczaków. Spot Stowarzyszenia Otwarte KlatkiDwanaście znanych osób apeluje do Lidla o polepszenie warunków życia kurczaków hodowanych na mięso. Robią to w najnowszym spocie Otwartych Klatek. Chodzi m.in. o zmniejszenie stłoczenia zwierząt na fermach i rezygnację z nienaturalnie szybko rosnących ras kurczaków, które zabija się w wieku sześciu tygodni.
0 5 0 0 0 24.09.2023„Wczytaj się. Nie daj sobą manipulować” – kampania serwisu Wyborcza.pl21 września rozpoczęła się kampania zachęcająca do korzystania z rzetelnych źródeł informacji i czytania treści przygotowywanych przez dziennikarki i dziennikarzy „Wyborczej”. Działania promocyjne prowadzone są w internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Obejmą również niestandardowe działania w przestrzeni miejskiej.
0 1 0 0 0 24.09.2023Rozpoczyna działalność Związek Pracodawców Wydawców CyfrowychZ inicjatywy prezesów Grupy WP, Ringier Axel Springer Polska, Agory i Interii powstał Związek Pracodawców Wydawców Cyfrowych. Jego głównym zadaniem jest wspólna praca dla rozwoju mediów internetowych oraz reprezentowanie wydawców w procesie tworzenia regulacji prawnych. Prezesem związku został Maciej Kossowski.
1 5 0 0 0 24.09.2023Allegro stawia nielegalny rzeźbiony automat paczkowy w sercu KrakowaNa krakowskim Kazimierzu pojawił się One Box ozdobiony drewnianą rzeźbą. Stylem ma wpisywać się w zabytkowy charakter miejsca, w którym się znajduje. Automat jednak znalazł się tam nielegalnie.
0 1 0 0 0 24.09.2023UOKiK nakazał Orange zwrócić konsumentom opłaty za kontakt z infolinią i wizytę technikaPrezes UOKiK wydał decyzję, w której zakwestionował praktyki spółki Orange Polska. Pierwszą z nich było pobieranie opłat za połączenia z infoliniami obsługowymi Orange i Nju Mobile również w sytuacji, gdy konsument korzystał z oferty, w której ma darmowe rozmowy do sieci komórkowych i stacjonarnych w ramach posiadanego pakietu. Opłaty pobierane były nie tylko za faktyczny czas połączenia z konsultantem. Również m.in. za czas oczekiwania na takie połączenie.
1 4 0 0 0 24.09.2023Huawei promuje w Polsce premierowe smartwatche Watch GT 414 września w Barcelonie odbyła się światowa premiera nowych wearables Huawei. Obecnie polski oddział Huawei Consumer Business Group ruszył z kampanią promującą smartwatche z rodziny Watch. Ambasadorką produktów jest Jessica Mercedes Kirschner. Produkt promują także dwie światowej sławy osobistości: złoty medalista olimpijski Mo Farah i ikona świata fitness – Pamela Reif.
0 1 0 0 0 24.09.2023IPG Mediabrands integruje Kinesso, Matterkind i Reprise pod wspólnym brandem KinessoIPG Mediabrands, holding mediowy należący do Interpublic Group, tworzy Kinesso. Będzie to agencja performance marketingu, powstała dzięki integracji trzech brandów: Kinesso, Matterkind i Reprise, funkcjonujących dotychczas w ramach holdingu.