Espresso

15 lipca 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
15.07.2021

Rosną oczekiwania wobec biznesu. Raport z badań „Authenticity Gap” agencji FleishmanHillard

Reputację firm i marek tylko w połowie kształtuje to, co konsumenci wiedzą o ich usługach i produktach. W tym samym stopniu o zaufaniu do danej firmy decyduje jej wpływ środowiskowy oraz działania prezesa i zarządu. Mimo że firmy coraz częściej angażują się w rozwiązywanie problemów społecznych, niekoniecznie robią to zgodnie z oczekiwaniami konsumentów. Największego zaangażowania oczekują młodzi i seniorzy. Takie są wnioski z raportu „Authenticity Gap” przygotowanego przez agencję PR FleishmanHillard.

14 lipca 2021

13 lipca 2021

Newsletter

Newsletter

Zarejestruj się bezpłatnie

Nasi partnerzy


Projekt realizowany ze środków Unii Europejskiej

Copyright 2010 Pallad Media SC
Wdrożenie: sohaus
Projekt serwisu: EDISONDA - user experience studio