„Wczoraj. Dziś. Jutro” – kampania Poczty Polskiej na jubileusz 465-lecia
  • 1
  • 1
5.10.2023

„Wczoraj. Dziś. Jutro” – kampania Poczty Polskiej na jubileusz 465-lecia

Wystartowała jubileuszowa kampania Poczty Polskiej z okazji 465 lat istnienia. Firma odnosi się do najważniejszych wartości i korzyści, jakie oferuje marka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54562 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 października 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.10.2023 Aktualizacja:

Wystartował konkurs „Design for Future” dla młodych projektantów w branży targowej [konkurs odwołany]

Polska Izba Przemysłu Targowego ogłasza drugą edycję konkursu „Design for Future”. Jest to kontynuacja misji PIPT w zakresie rozwijania i odkrywania talentów wśród studentów. Konkurs adresowany jest przede wszystkim do osób z głowami pełnymi pomysłów, sercami bijącymi dla designu oraz wizją przyszłości branży targowej. [konkurs został odwołany 25.01.2024 r.]

4 października 2023