Honda zmieniła swoją strategię content marketingową
  • 0
  • 0
11.10.2019

Honda zmieniła swoją strategię content marketingową

Japońska marka Honda zmieniła swoją strategię content marketingową. Producent samochodów odszedł od krótkich form mających przyciągać uwagę. Skierował się ku dłuższym formatom, storytellingowi i advertorialom. Mają one zbliżyć markę do życia konsumentów.

– Szesnaście miesięcy temu podjęliśmy decyzję biznesową, aby zbudować hub, w którym moglibyśmy gromadzić wszystkie treści, które tworzymy. Chcemy ożywić te historie w taki sposób, aby konsumenci używający już naszych produktów i ci, do których chcemy dopiero dotrzeć, mogli lepiej zrozumieć, kim jesteśmy jako marka – powiedział Nick Bennett, digital content and social media section manager w brytyjskim oddziale Hondy.

Hub nazwany Honda Engine Room wykorzystuje platformę Shorthand. Umożliwia ona budowanie historii w czasie rzeczywistym. Powstałe materiały można oglądać na komputerze lub urządzeniach mobilnych. W ciągu ostatniego roku Honda opublikowała w hubie 140 artykułów, czyli około 2 tygodniowo dla różnych grup swoich produktów.

Źródło: www.marketingweek.com

11 października 2019