„Łaciate czeka w domu” w kampanii Mlekpolu na 25-lecie marki
  • 1
  • 1
23.03.2020

„Łaciate czeka w domu” w kampanii Mlekpolu na 25-lecie marki

Wystartowała druga odsłona kampanii marki Łaciate Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie. Działania od hasłem „Łaciate – dobrze, gdy czeka w domu” prowadzone są w telewizji, na outdoorze oraz w Internecie.

Kampania ma charakter wizerunkowy. Spot powstał w dwóch wersjach: 30- i 15-sekundowej. Będzie emitowany w kanałach należących do stacji TVP, Polsat i TVN. Działania komunikacyjne będą też realizowane na Facebooku, w serwisach internetowych i mobilnych takich jak Interia, Blix, Spicymobile oraz za pośrednictwem strony internetowej marki. Kreacje będą widoczne na nośnikach reklamy zewnętrznej. Istotnym elementem są także jubileuszowe opakowania Łaciatego.

Łaciata i bocian to nieodzowne elementy polskiego krajobrazu. Połączyliśmy tę parę przyjaźnią, by przywołać pozytywne skojarzenia z marką. Nowa historia jest pretekstem do podkreślenia faktu, że lubimy wracać do domu, w którym czeka na nas Łaciate – powiedziała Agnieszka Szymków, account director w agencji Leo Burnett, która przygotowała kampanię.

Media zakupiła agencja Wavemaker.

  • 1
Łaciate

Kampania jubileuszowa marki Łaciate

23 marca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.03.2020

Zachowania zakupowe Polaków w czasie pandemii. Wyniki badania

Zachowania zakupowe w trakcie epidemii zależą w dużym stopniu od wewnętrznego poczucia zagrożenia. Osoby, które bardziej boją się epidemii, więcej ostatnio kupowały i robiły większe zakupy. Spośród osób, które zrobiły zapasy, najwięcej kupiło makaron (66%), mąkę (55%), papier toaletowy (53%) oraz mydło lub żel do mycia (48%) – pokazuje badanie profesor Dominiki Maison i Forum Konsumentów.