„Łaciate czeka w domu” w kampanii Mlekpolu na 25-lecie marki - Marketing przy Kawie
„Łaciate czeka w domu” w kampanii Mlekpolu na 25-lecie marki
  • 1
  • 1
23.03.2020

„Łaciate czeka w domu” w kampanii Mlekpolu na 25-lecie marki

Wystartowała druga odsłona kampanii marki Łaciate Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie. Działania od hasłem „Łaciate – dobrze, gdy czeka w domu” prowadzone są w telewizji, na outdoorze oraz w Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56922 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

23 marca 2020