„Łaciate czeka w domu” w kampanii Mlekpolu na 25-lecie marki
  • 1
  • 1
23.03.2020

„Łaciate czeka w domu” w kampanii Mlekpolu na 25-lecie marki

Wystartowała druga odsłona kampanii marki Łaciate Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie. Działania od hasłem „Łaciate – dobrze, gdy czeka w domu” prowadzone są w telewizji, na outdoorze oraz w Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48513 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

23 marca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.03.2020

Zachowania zakupowe Polaków w czasie pandemii. Wyniki badania

Zachowania zakupowe w trakcie epidemii zależą w dużym stopniu od wewnętrznego poczucia zagrożenia. Osoby, które bardziej boją się epidemii, więcej ostatnio kupowały i robiły większe zakupy. Spośród osób, które zrobiły zapasy, najwięcej kupiło makaron (66%), mąkę (55%), papier toaletowy (53%) oraz mydło lub żel do mycia (48%) – pokazuje badanie profesor Dominiki Maison i Forum Konsumentów.