Nike promuje social distancing w mediach społecznościowych. Kampania z udziałem Michaela Jordana, Tigera Woodsa, Cristiano Ronaldo
  • 0
  • 3
22.03.2020

Nike promuje social distancing w mediach społecznościowych. Kampania z udziałem Michaela Jordana, Tigera Woodsa, Cristiano Ronaldo

W kampanii Nike wzięły udział globalne gwiazdy sportu, m.in. piłkarze Cristiano Ronaldo i Thibaut Courtois czy legenda koszykówki, Michael Jordan. Obecnie sklepy Nike są w wielu krajach zamknięte.

W ciągu kilku godzin w sobotę 21 marca sportowcy zamieścili w social media posty, w których wskazują na istotną rolę każdego człowieka w pokonaniu kryzysu. Przesłanie w ramach kampanii Nike opublikowali:

  • były koszykarz Michael Jordan,
  • napastnik Juventusu Cristiano Ronaldo,
  • bramkarz Realu Madryt Thibaut Courtois,
  • golfista Tiger Woods,
  • piłkarka Carli Lloyd,
  • golfista Pete Alonso.

„Jeśli kiedykolwiek marzyłeś o grze dla milionów ludzi na całym świecie, teraz jest Twoja szansa. Graj w zamknięciu, graj dla świata” – brzmiał komunikat.

W połowie marca Nike zamknął swoje sklepy stacjonarne w Europie Zachodniej, Ameryce Północnej, Australii i Nowej Zelandii. Według oświadczenia koncernu potrwa to do 28 marca.

  • 3
social distancing

Post Cristiano Ronaldo w kampanii Nike promującej social distancing

social distancing

Komunikat Nike

social distancing

Post Tigera Woodsa

 

20 marca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.03.2020

Przedstawiciele mediów i reklamodawcy uzgodnili założenia nowego standardu badania mediów

Przedstawiciele rynku mediów, reklamodawców i agencji mediowych osiągnęli porozumienie dotyczące architektury przyszłego badania mediów. W pierwszej fazie ma ono objąć Internet, telewizję i radio. Dokument zatytułowany „Założenia pomiaru konsumpcji mediów w Polsce” przygotowali przedstawiciele mediów zgromadzeni w Komitecie Badań Radiowych, MOC TV, Polskich Badaniach Internetu, Polskim Radiu i Audytorium 17.