Nike promuje social distancing w mediach społecznościowych. Kampania z udziałem Michaela Jordana, Tigera Woodsa, Cristiano Ronaldo
  • 0
  • 3
22.03.2020

Nike promuje social distancing w mediach społecznościowych. Kampania z udziałem Michaela Jordana, Tigera Woodsa, Cristiano Ronaldo

W kampanii Nike wzięły udział globalne gwiazdy sportu, m.in. piłkarze Cristiano Ronaldo i Thibaut Courtois czy legenda koszykówki, Michael Jordan. Obecnie sklepy Nike są w wielu krajach zamknięte.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54825 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 marca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.03.2020

Przedstawiciele mediów i reklamodawcy uzgodnili założenia nowego standardu badania mediów

Przedstawiciele rynku mediów, reklamodawców i agencji mediowych osiągnęli porozumienie dotyczące architektury przyszłego badania mediów. W pierwszej fazie ma ono objąć Internet, telewizję i radio. Dokument zatytułowany „Założenia pomiaru konsumpcji mediów w Polsce” przygotowali przedstawiciele mediów zgromadzeni w Komitecie Badań Radiowych, MOC TV, Polskich Badaniach Internetu, Polskim Radiu i Audytorium 17.